Hallo,

Ik heb al drie weken een probleem met mijn nieuwe mediaplayer die ik maar niet aan de gang krijg. Ik heb een WD Elements 1 TB en de mediaplayer wil deze niet herkennen. Hij werkt perfect met een usb of een SD maar zodra ik de WD wil gebruiken herkent hij deze niet terwijl de media player wel aangeeft 'nieuw apparaat aangesloten' en 'nieuw apparaat gereed'. Op de laptop ervaar ik geen problemen met de WD want deze herkent hem meteen. Ik ben vorige week terug geweest naar de winkel met beiden producten en daar werd een fout geconstateerd in de media player (zij kregen hem ook niet aan de praat) en ik kreeg een nieuwe mee. Ik helemaal gerustgesteld want het lag immers niet aan mij.

Eenmaal thuis blijk ik WEER hetzelfde probleem te hebben. Enorm frusterend want ik ben al drie weken bezig met een apparaat dat zou moeten werken als 'plug and play'. Niet dus...
De WD is NTFS geformateerd en de media player zou dit ook moeten ondersteunen volgens de beschrijving. Ik heb al een andere usb kabel geprobeerd maar daar ligt het probleem ook niet wat eigenlijk ook niet kon want de WD werkt perfect op een laptop/computer. Verder ben ik aan het overwegen om de WD om te zetten naar Fat32 (kreeg ik als tip) maar dan kan ik alleen bestanden kleiner dan 4 GB downloaden en daar kom je tegenwoordig niet ver mee.
Ik kan uiteraard de WD als grote opslag gebruiken en vervolgens bestanden kopieren naar de kleine USB voor de media player maar daar heb ik hem eigenlijk niet voor gekocht. Zijn er hier mensen die dit probleem ook hebben met dit apparaat, heb ik tweemaal pech of doe ik toch iets fout? Ze zien me aankomen in de winkel met hetzelfde probleem voor de tweede keer.

Iemand een idee?