Results 1 to 6 of 6

Thread: Asus WL-520g onbereikbaar

  1. #1

    Asus WL-520g onbereikbaar

    ik heb een wl-520g geleend.

    na het restore en de firmware restoration doet ie niet veel meer.

    power led brandt niet meer.
    air led brandt niet.
    bij het aanzetten branden alle andere leds (WAN en LAN) wel.
    wl-520g geeft geen ip-adres meer af.

    wie kan mij helpen deze weer te benaderen.

    op de engelstalige sites kom ik er niet uit.

    alvast bedankt

  2. #2
    Dit heb ik ook een keer gehad, bij mij was het genoeg, om de reset knop ongeveer 10 seconden in te houden... en daarna de stroom eraf en er weer op.... Maar ik neem aan dat je al met het reset knopje hebt gespeeld?

  3. #3
    klopt. 5 seconden, 10 seconden, 30 seconden. met stroom erop en ook eerst reset inhouden en dan stroom erop. Het werkt allemaal niet.

    Met de reset knop bedoel je neem ik aan de knop achterop waar restore bij staat?

  4. #4
    Join Date
    Nov 2003
    Location
    Eindhoven
    Posts
    2,407
    als het power lampje totaal niets meer doet met alle handelingen die je hierboven noemt, zit er niets anders op dan de unit terug te sturen naar je aankooppunt

    of je moet hem open willen maken en wat andere dingen proberen (met gevolg dat je garantie vervalt)

    My little Asus Collection: Too much to fit inhere, my 2 babies:WL500w 1.9.2.7-10(OLEG) VX2SE Yellow Lamborghini notebook



    WL500g Forum Asus Files OpenDir

    Asusforum.NL -- Asusforum.DE -- Asusforum.RU -- Asusforum.PL -- Asusforum.NET -- Asusforum.EU -- Asusforum.BE -- Asusforum.ES -- Asusforum.INFO

  5. #5
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    Netherlands
    Posts
    1
    Ik heb hetzelfde probleem met mijn WL-500g. Lan en Wan lampjes branden wel maar power en air niet. Ik heb de procedure van reset knopje power eraf en erop doorlopen, maar mijn power lampje gaat niet knipperen.

    Ik heb de WL-500g open gemaakt maar kan niet goed vinden welke pin er met nr 9 wordt bedoelt. Ik zie twee setjes met pinnetjes. De J1 en de J5.

    Op de J1 zie ik:
    Code:
    usb_4P usb_3N 
    usb_4N usb_3P 
    gnd    GP105
    GP101  GP107
    Op de J5 zie ik:
    Code:
    RESET    x
    GND      +3.3V_DIG
    UART_TX1 UART_TX0
    UART_RX1 UART_RX0
    Vragen:
    • Welk pinnetje is nu nr 9 (en moet ik nu kortsluiten)?
    • Ik heb gelezen dat dat met het schroefgat kan, maar kan het ook met het GND pinnetje?
    • En dan misschien een nog dommere vraag: wanneer je pinnetje 9 kortsluit, moet dan de power eraf?


    Alvast bedankt.

  6. #6
    We hebben het hier over een pin aan een chip, dus niet over een connector. Pin 9 trick is de allerlaatste hoop voor de vuilnisbak, dus wees er voorzichtig mee! Met zoekterm "pin9 trick" komt er voldoende informatie en foto's boven tafel.

    Succes!

Similar Threads

  1. WL-500gP and Asus support experience
    By Blezi in forum WL-500gP Q&A
    Replies: 6
    Last Post: 03-12-2006, 12:59
  2. Asus Upgrade User Friendliness?
    By Sebastian78 in forum WL-500gP Firmware Discussion
    Replies: 10
    Last Post: 14-11-2006, 23:14
  3. Asus WL 520g dood??
    By ducks in forum Dutch Discussion - Nederlands
    Replies: 10
    Last Post: 14-09-2006, 00:47
  4. speedtouch 510 -- asus 500
    By irule in forum WL-500g Q&A
    Replies: 2
    Last Post: 12-09-2006, 16:29

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •