Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 16 to 21 of 21

Thread: Nieuwe Asus firmware:1.9.7.2

  1. #16
    Join Date
    Nov 2003
    Location
    Eindhoven
    Posts
    2,407
    voor alle mensen die vragen of deze firmwares werken op andere apparaten > Nee dit werkt niet tenzij dit expliciet aangegeven wordt

    er staat een wizard welke de laatste firmwares aangeeft welke compatible zijn voor je apparaat op http://website.wl500g.info/beta/wizard.php

    My little Asus Collection: Too much to fit inhere, my 2 babies:WL500w 1.9.2.7-10(OLEG) VX2SE Yellow Lamborghini notebook



    WL500g Forum Asus Files OpenDir

    Asusforum.NL -- Asusforum.DE -- Asusforum.RU -- Asusforum.PL -- Asusforum.NET -- Asusforum.EU -- Asusforum.BE -- Asusforum.ES -- Asusforum.INFO

  2. #17

    Print problemen

    Ik heb van het weekend deze firmware op mijn Wl-500g deleuxe geplaats.
    Qua performance is hij er zeker op vooruit gegaan, maar ik kamp nog steeds met printproblemen
    Ik ben in het bezit van een HP Deskjet 950C die voorheen (met firmwarre 1.9.5.0) het prima deed. Echter deze firmware had ook wat problemen. Toen dus geupdate naar 1.9.6.0 (van Asus zelf) maar toen kon ik niet meer printen, en nu met deze versie dus nog niet. Wat kan het probleem zijn?
    De router herkent de printer wel, alles is goed geinstalleerd, maar bij het verzenden van een printopdracht gebeuirt er niks.

    Iemand een idee?
    Last edited by rbo; 27-11-2006 at 09:14.

  3. #18
    Quote Originally Posted by rrvg View Post
    Ik heb het volgende probleem met 1.9.7.2:
    - Op de USB-poort zit een HDD van 120 GB (part0=EXt2, part1=FAT32).
    - PC is met UTP-kabel verbonden met de ASUS WL-500gP.
    - Als ik de op pc met de verkenner de part1-share bekijk, dan wordt de toegang per niveau in de tree trager. Video bestanden worden schokkerig afgespeeld vanaf de part1 share. Netwerksnelheid is maar 2,5% van 100 Mb in taakbeheer, netwerk. MP3 beluisteren gaat wel.
    - Via de laptop (draadloze 11g verbinding) kan ik dezelfde video bestanden wel bekijken.

    Met de 1.9.7.0 firmware heb ik dit probleem niet op m'n pc, maar die firmware heeft weer andere problemen.

    Komt iemand dit bekend voor?
    Hoe kom jij aan een versie 1.9.7.2 / 1.9.7.0 bedoel jij niet 1.9.2.7??

  4. #19
    Quote Originally Posted by rbo View Post
    Hoe kom jij aan een versie 1.9.7.2 / 1.9.7.0 bedoel jij niet 1.9.2.7??
    Ik werk met de originele ASUS firmware 1.9.7.2. Een waar ik absoluut niet tevreden mee ben. De LAN-performance is echt waardeloos. Iets van de aangesloten USB-HDD naar m'n PC via LAN kopieren gaat heel erg traag. De andere kant op, dus van PC->USB-HDD is sneller. Deze slechte performance is niet aanwezig in het WLAN gedeelte. Met FW 1.9.7.0 had ik deze problemen niet. 'Bibi van ASUS' is op de hoogte, maar ik verwacht daar niet veel van.

  5. #20
    Quote Originally Posted by rrvg View Post
    Ik werk met de originele ASUS firmware 1.9.7.2. Een waar ik absoluut niet tevreden mee ben. De LAN-performance is echt waardeloos. Iets van de aangesloten USB-HDD naar m'n PC via LAN kopieren gaat heel erg traag. De andere kant op, dus van PC->USB-HDD is sneller. Deze slechte performance is niet aanwezig in het WLAN gedeelte. Met FW 1.9.7.0 had ik deze problemen niet. 'Bibi van ASUS' is op de hoogte, maar ik verwacht daar niet veel van.
    De originele firmware van Asus gaat nu toch maar tot 1.9.6.0??
    Zo niet, waar kan ik de 1.9.7.2 dan downloaden (voor de wl-500g deluxe)?

  6. #21
    Quote Originally Posted by rbo View Post
    De originele firmware van Asus gaat nu toch maar tot 1.9.6.0??
    Zo niet, waar kan ik de 1.9.7.2 dan downloaden (voor de wl-500g deluxe)?
    Sorry voor de misverstanden, maar deze thread heet nu eenmaal "Nieuwe Asus firmware:1.9.7.2". Dat is de firmware voor de WL-500gP.

Page 2 of 2 FirstFirst 12

Similar Threads

  1. WL-500gP and Asus support experience
    By Blezi in forum WL-500gP Q&A
    Replies: 6
    Last Post: 03-12-2006, 12:59
  2. speedtouch 510 -- asus 500
    By irule in forum WL-500g Q&A
    Replies: 2
    Last Post: 12-09-2006, 16:29
  3. Asus WL-500b & Client Mode
    By cooper.zl in forum WL-500g Q&A
    Replies: 1
    Last Post: 17-10-2004, 18:27

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •