Ik heb precies hetzelfde probleem en heb al heel veel dingen geprobeerd maar ik blijf maar dezelfde error krijgen, namelijk deze:
Er is een probleem gevonden. Windows is afgesloten om schade te voorkomen.

DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL

Als dit de eerste keer is dat u dit scherm met de stopfout ziet, moet u de computer opnieuw opstarten. Als het scherm nogmaals wordt weergegeven, kunt u het beste de volgende stappen uitvoeren:

Controleer of alle nieuwe hardware en softare op de juiste wijze is geinstalleerd. Is dit een nieuwe installatie, vraag de leverancier dan of er nieuwe Windows-Updates zijn die u nodig hebt.

Als de problemen zich blijven voordoen, dient u alle nieuwe hardware en software te verwijderen of uit te schakelen. Schakel BIOS-Geheugenopties zoals caching of het maken van schaduwkopien uit.

Als u voor het verwijderen of uitschakelen van onderdelen de veilige modus moet gebruiken, diet u de computer opnieu op te starten, op F8 te drukken om de geavanceerde opstartopties te selecteren en vervolgens de veilige modus te kiezen.

Technische informatie (mogelijk in het Engels):

*** STOP: 0x0000000D1 (0x00000004, 0x00000002, 0x00000001, 0xB63D816A)

*** wind502u.sys – Address B63D816A base at B63A8000, Datestamp 4047b607

Bezig met starten van de fysieke geheugendump
De fysieke geheugendump is voltooid.
Neem contact met de systeembeheerder of de afdeling Technische ondersteuning op voor hul

Ik krijg er een beetje genoeg van, ik heb de ndis.sys en de wind502u.sys bestanden vervangen met op mijn andere pc goedwerkende versies, maar krijg nog steeds dezelfde melding.
Mocht iemand een oplossing hebben, ik hoor het HEEL graag!