Results 1 to 4 of 4

Thread: 500g dood ?

  1. #1

    Angry 500g dood ?

    ik heb een probleem.
    ik heb onlangs een wl500g deluxe aangeschaft.
    en nu ben ik dom geweest en heb perongeluk in telnet een verkeerde comando ingevoord die alleen voor de premium was met betrekking tot het weer opnieuw laten gebruiken van de 32mb intern geheugen.
    nu is de router dood denk ik alleen het lampje van Wan en van de pc die aanstaat branden nog resetten wil niet. en de power lamp en wlan lampje branden niet
    kan ik dit zelf nog verhelpen?

    Groet ALex

  2. #2
    Join Date
    Nov 2003
    Location
    Eindhoven
    Posts
    2,407
    Quote Originally Posted by alexswart
    ik heb een probleem.
    ik heb onlangs een wl500g deluxe aangeschaft.
    en nu ben ik dom geweest en heb perongeluk in telnet een verkeerde comando ingevoord die alleen voor de premium was met betrekking tot het weer opnieuw laten gebruiken van de 32mb intern geheugen.
    nu is de router dood denk ik alleen het lampje van Wan en van de pc die aanstaat branden nog resetten wil niet. en de power lamp en wlan lampje branden niet
    kan ik dit zelf nog verhelpen?

    Groet ALex
    recovery mode al geprobeerd?

    en eventueel pin 9 truukje

    My little Asus Collection: Too much to fit inhere, my 2 babies:WL500w 1.9.2.7-10(OLEG) VX2SE Yellow Lamborghini notebook



    WL500g Forum Asus Files OpenDir

    Asusforum.NL -- Asusforum.DE -- Asusforum.RU -- Asusforum.PL -- Asusforum.NET -- Asusforum.EU -- Asusforum.BE -- Asusforum.ES -- Asusforum.INFO

  3. #3
    ik kan niet meer in de router komen? maar wat is dat precies de 9 pin methode?

    okej ik heb nu inmiddels de pin methode uitgevoerd en ben denk ik nu wel een stuk verder.
    nu knipperd de power led en de Lan led brand.
    maar kan nog geen verbinding krijgen met de router. ook niet als ik hem opstart met de reset buton ingedrukt.
    als ik naar start - uitvoeren - cmd en dan ipconfig invoer krijg ik bij gateaway geen ipadres te zien terwijl wel alles is aangesloten
    ook kan ik niet pingen naar 192.168.1.1
    is er een andere oplossing?


    groet Alex
    Last edited by alexswart; 29-07-2006 at 20:11.

  4. #4
    Join Date
    Nov 2003
    Location
    Eindhoven
    Posts
    2,407
    je moet de unit 'recoveren' hier is voldoende informatie over te vinden op het forum

    vooralsnog zou het in de manual moeten staan
    de 'Firmware Restoration' tool werd altijd bijgeleverd op cd neem aan dat dit nog steeds gebeurd

    My little Asus Collection: Too much to fit inhere, my 2 babies:WL500w 1.9.2.7-10(OLEG) VX2SE Yellow Lamborghini notebook



    WL500g Forum Asus Files OpenDir

    Asusforum.NL -- Asusforum.DE -- Asusforum.RU -- Asusforum.PL -- Asusforum.NET -- Asusforum.EU -- Asusforum.BE -- Asusforum.ES -- Asusforum.INFO

Similar Threads

  1. 500g vs 550gE...What's the actual difference?
    By stmok in forum WL-550gE Pics & Specs
    Replies: 4
    Last Post: 04-07-2006, 11:58
  2. Allgemeine Frage zu WL 500g Deluxe
    By gordon72 in forum German Discussion - Deutsch (DE)
    Replies: 12
    Last Post: 27-01-2006, 22:13
  3. 500g deluxe mors dood
    By arnold in forum Dutch Discussion - Nederlands
    Replies: 3
    Last Post: 19-11-2005, 12:17
  4. tale of a sad 500g owner
    By oferlaor in forum WL-500g Q&A
    Replies: 1
    Last Post: 15-10-2004, 15:27

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •