Results 1 to 2 of 2

Thread: Chello Extreme met wl500g

  1. #1

    Wink Chello Extreme met wl500g

    Hoi allen,

    Ik heb een chello extreme abo (20mbit/sec) op een arrus modem met daarachter een wl500g. Op de router zit draadloos een kiss 600 en binnekort een qtek s200. Op de draden zit een playstation2 en een gigabit ethernet switch (edimax) waar twee pc's met gigabit netwerkkaarten zitten.

    Ik ben van classic (8mbit/sec) overgestapt naar extreme (20mbit/sec). Toen heb ik mijn oude modem moeten omruilen voor dat arris modem. Daarna kreeg ik problemen. Mijn internet viel steeds uit en mijn netwerk ook. Meestal tegelijk. Dit probleem heb ik al drie weken. Als ik de modem en de router uit zet en na vijf minuten weer aan dan doet het internet het even.

    Als ik met mijn usenetaccount van usenet4all.nl iets download dan schommelt de snelheid tussen niks en 8mbit per seconde. Dat is het maximum van die newsserver. Chello zegt dat mijn router niet goed is. Het signaal is uitstekend hier zeggen ze. Ik snap niet zo veel van die technische dingen vandaar dat ik om hulp roep.

    HELP ! Zo, das ook weer gebeurd.

    Ik kan best aardig klikken maar custom made firmware en compilen dat zijn termen die in het betere japanse scheldwoordenboek voor komen in mijn hoofd dan.

    Wat kan ik doen om op 20 mbit te surfen/downloaden en te zorgen dat mijn internet en netwerk niet zo schommelt qua snelheid en/of er steeds uit flikkert?

    Thx alot !

  2. #2
    Ik had hetzelfde met een d-link router. Toen ik de meegeleverde trafo verving met een andere waren mijn problemen over. Wie weet heb je hier ook last van.

Similar Threads

  1. Router doesn't see USB disk anymore
    By Styno in forum WL-500g Q&A
    Replies: 7
    Last Post: 15-08-2006, 08:37
  2. Firmware v1.7.5.6 CR5 [Oleg]
    By Oleg in forum WL-500g Firmware Releases
    Replies: 43
    Last Post: 14-07-2004, 21:54
  3. Total crash every day
    By Djuri in forum WL-500g Q&A
    Replies: 8
    Last Post: 09-06-2004, 09:05
  4. Usb hdd problem
    By djbokkeman in forum WL-500g Q&A
    Replies: 4
    Last Post: 01-06-2004, 00:32
  5. Replies: 6
    Last Post: 26-05-2004, 17:00

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •