Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 16 to 19 of 19

Thread: FTP - WL 500G Deluxe

  1. #16
    Quote Originally Posted by Mark
    mhh dan houd ik nog 140gb over
    Daarom zei ik al eerder.
    Maak twee partities van 150GB.
    Dan kan je ze beide FAT32 indelen.

    Quote Originally Posted by Mark
    maar mijn laatste vraag (dan ga ik het echt proberen) als ik hem ext2/3 formateer kan ik hem dan nog aan windows hangen om de HD te formateren of moet ik 50gb ntfs en 250 ext2/3 zo dat ik hem via de ntfs altijd nog kan benaderen en kan formateren?
    Je kan dan de HD altijd aan windows hangen en formateren.
    Gewoon eerst de ext2 of 3 partitie verwijderen en dan weer een nieuwe partitie maken.
    Je kan alleen de gegevens die op de ext3 partitie staan niet rechtstreeks via windows benaderen.
    Wel via Linux.
    Dus als je die HD dan aan de router hangt kun je via FTP of anders als Samba is geinstalleerd via de windows verkenner bij je bestanden.

    Even nog voor de duidelijkheid.
    NTFS kun je niet via de router benaderen.

    Ik zou gewoon die schijf als Ext3 indelen

  2. #17
    Nogmaals erg bedankt, ik ga het proberen!

  3. #18
    Ik heb de FW geupdate en de nederlandse tutorial door gelezen om het in te stellen, daar loopt het in de soep als ik er naar toe connect in username in geef van de router en de password probeer in te voeren wat niet lukt. Maar hij gaat wel verder... ik had die commands proberen in te voeren en hij gaf aan dat hij ze niet herkende. Ik kan op dit moment helemaal niet naar mijn FTP connecten maar dat zal denk ik wel logish zijn als ik nog niks heb ingesteld? Ik heb de hele schijf als Extention 2 geformateerd.

    P.S. Sorry voor de dubbele posts ben bang dat anders niemand het leest

  4. #19
    [QUOTE=Mark]Ik heb de FW geupdate en de nederlandse tutorial door gelezen om het in te stellen, daar loopt het in de soep als ik er naar toe connect in username in geef van de router en de password probeer in te voeren wat niet lukt. Maar hij gaat wel verder... ik had die commands proberen in te voeren en hij gaf aan dat hij ze niet herkende. Ik kan op dit moment helemaal niet naar mijn FTP connecten maar dat zal denk ik wel logish zijn als ik nog niks heb ingesteld? Ik heb de hele schijf als Extention 2 geformateerd.

    P.S. Sorry voor de dubbele posts

Page 2 of 2 FirstFirst 12

Similar Threads

  1. wl 500g deluxe ftp werkt niet.
    By wilco02 in forum Dutch Discussion - Nederlands
    Replies: 28
    Last Post: 06-10-2005, 17:22
  2. 500g vs 500gx (deluxe)
    By oversc0re in forum WL-500g Q&A
    Replies: 3
    Last Post: 14-09-2005, 10:35
  3. Use any AP with WL 500G Deluxe?
    By bleedingnewbie in forum WL-500g Q&A
    Replies: 3
    Last Post: 31-08-2005, 14:49
  4. How to get FTP workig on my WL500G
    By Driek in forum WL-500g Q&A
    Replies: 5
    Last Post: 20-10-2004, 20:03

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •