Ik heb twee een splinternieuwe Asus tablets gekocht, nieuw in doos met folie er omheen, in de USA.
Helaas laad 1 Asus TF-701 niet op nadat ik deze uitgepakt had.

Ook een lader van een familielid gebruikt die ook zo'n tablet heeft, maar helaas de Asus TF701 tablet wilde nog steeds niet laden.
Het defect zit dus 100% zeker in de Asus TF 701 tablet.

Na 20 minuten was de accu uiteraard leeg.

Geen probleem dacht ik, het is uiteraard wel een ernstige teleurstelling, maar dan moet ik deze maar opsturen naar het Asus repair center.
RMA nummer gekregen, formuliertje invullen, maar opgehaald was de defecte Asus TF 701 tablet na een week nog niet. Geen punt, dan breng ik hem wel.
Asus heeft zijn reparatie uitbesteed aan Comserve ( Ruwekampweg 11, 5222 AT 's-Hertogenbosch ) . Deze doen Asus erbij, het is meer een reparatie centrum voor Samsung.

Na enige tijd krijg ik te horen dat de Asus TF-701 tablet niet gerepareerd zal worden onder garantie omdat deze niet uit Nederland komt.

- Handelings / administratie kosten 60.00 72.60 euro. Die ben je in ieder geval kwijt.
- Bij reparatie Totaal 222.48 euro.

Ik kan daar niet mee accoord gaan, daar koop je bijna weer een nieuwe voor (van een ander merk uiteraard).

Wat ik hier dan ook kwijt wil, de service van Asus verschuilt zich mijn inziens er ineens er achter dat ik deze Asus TF-701 tablet uit Amerika heb en wil dus ineens geen service verlenen op een splinter nieuwe defect apparaat. (Aankoop bon met de zeer recente datum uiteraard meegestuurd).

Wees gewaarschuwd met de service van Asus!!!!



Gr,

Een zeer teleurgestelde Asus gebruiker...