Hallo

Ik heb een paar maanden geleden de Asus Notebook N551JK aangeschaft voor het bewerken van foto's.

Heeft er iemand op dit forum bovenstaande laptop in zijn bezit? Ik ben namelijk niet tevreden over de helderheid van het scherm. Ik kan met moeite waarheidsgetrouw foto's bewerken, laat staan deftig een film bekijken.
Mijn foto's worden veel donkerder getoond dan op een andere laptop of computer. Eigenlijk zijn de meeste foto's gewoon te donker om te bekijken (vooral mijn foto's van het Noorderlicht). Ik kan deze dus niet bewerken aangezien ze er op een ander scherm totaal anders uit zien...

Een film deftig bekijken zit er jammer genoeg ook niet in. Als er donkere scènes in voorkomen, zie je nog amper contrast en is haast alles zwart.

Ik heb al gemaild met de winkel waar ik mijn laptop heb aangeschaft en hem al 1 keer binnen gedaan maar tot op heden zie ik geen verandering...

Ben ik de enige met dit probleem? Of zijn er nog andere mensen met dit probleem? Ik zou graag weten of dit eigen is aan dit model of niet...

alvast bedankt!