Results 1 to 3 of 3

Thread: Asus N550JV

  1. #1

    Question Asus N550JV

    Ik heb onlangs een Asus N550JV laptop aangeschaft met Windows 8.
    Er zijn 2 dingen die ik graag gewijzigd zou zijn, alleen krijg ik het niet voor elkaar.
    Het gaat beiden over de Touchpad instellingen.

    1. Ik zou graag de Edge Swipes, vergeef me de Engelse kreet, het slepen vanaf de zijkant naar het midden, uit willen schakelen. Ik word helemaal zot van de menu's die daardoor ongewenst op het scherm verschijnen.
    2. Ik zou ook graag de mogelijkheid om door met je vinger op de touchpad 'Enter' te geven, net alsof je op de linker knop drukt, willen uitschakelen. Als je iets wilt slepen, geeft dat voortdurend verkeerde reakties. Ik wil daar alleen de knoppen voor gebruiken, en niet het touchpad.

    Ik heb gezocht in het Control Panel, in de muis instellingen, maar ik kan deze instellingen niet vinden. Ik heb ook al op Google gezocht, maar de beschrijvingen komen niet overeen met wat ik op mijn scherm zie. Er zijn tabs in instellingen, die ik niet heb.

    Kan iemand mij hiermee helpen. Ik gebruik nooit een muis, alleen het touchpad, vandaar dat deze twee dingen zo vervelend zijn.
    Vergeef me de Engelse kreten, maar ik heb een Engelse versie van Windows 8, vandaar.

    Alvast bedankt.
    Jan

  2. #2

    Boot volgorde wijzigen in Asus N550JV

    Vandaag heb ik een Asus N550JV laptop besteld en wilde na de installatie een Acronis databackup terugzetten.
    Hiervoor gebruik ik een Acronis opstart CD maar de CD wilde niet opstarten.

    In de BIOS zie ik geen optie om de bootvolgorde te kunnen wijzigen.
    Iemand een idee hoe ik van de CD-ROM kan booten?

  3. #3
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    The Netherlands - Eindhoven
    Posts
    1,767
    Quote Originally Posted by srna513006 View Post
    Vandaag heb ik een Asus N550JV laptop besteld en wilde na de installatie een Acronis databackup terugzetten.
    Hiervoor gebruik ik een Acronis opstart CD maar de CD wilde niet opstarten.

    In de BIOS zie ik geen optie om de bootvolgorde te kunnen wijzigen.
    Iemand een idee hoe ik van de CD-ROM kan booten?
    Huh, ik zie hier in de handleiding toch wel wat mogelijkheden.
    http://dlcdnet.asus.com/pub/ASUS/nb/...LF_VER7914.pdf pagina 95

    Sowieso eerst maar eens fastboot uitzetten voor je van cd boot. Dan komt eerst fatsoenlijk bios op je scherm.
    Waarschijnlijk kun je dan met de escape knop bij het starten een boot keuze menu openen om te kiezen van welk apparaat je wilt booten.

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •