Results 1 to 2 of 2

Thread: Asus Notebook PRO59LE

  1. #1

    Question Asus Notebook PRO59LE

    hallo

    ik hoop dat iemand mij kan helpen!!
    heb een asus notebook pro59LE en opeens waren er toetsen die niet meer werkten
    het begon met een stuk of 3 lettertoetsen die niet meer werkten en nu werken er van de letters nog een stuk of 8!!
    en ook de fn en entertoets werken niet meer ... als ik een extern usb bord aansluit werkt deze gewoon normaal!
    hoopte dat het een softwarematig probleem was, maar had een upgrade gedaan van vista naar windows 7 en dat loste ook niks op..
    en toen bleek dat in de bios het toetsenbord ook niet werkte dus ging ervan uit dat het toetsenbord
    kapot was, heb een nieuwe besteld maar deze vertoonde dezelfde mankementen!!

    nou is dus mijn vraag
    is er iemand die dit probleem kent of is er iemand die dit eerder mee gemaakt heeft en daar een oplossing voor heeft gevonden?

    bvd Herman

  2. #2
    Join Date
    Nov 2003
    Location
    Eindhoven
    Posts
    2,407
    das een oudje
    maar als je technisch onderlegt bent, even toetsenbord flatcable opnieuw vastmaken, deze is waarschijnlijk los/schuin gaan zitten waardoor een gedeelte het nog maar doet

    ik ga er wel even vanuit dat je de laptop geen drinken hebt gegeven, anders ligt het probleem daarin

    My little Asus Collection: Too much to fit inhere, my 2 babies:WL500w 1.9.2.7-10(OLEG) VX2SE Yellow Lamborghini notebook



    WL500g Forum Asus Files OpenDir

    Asusforum.NL -- Asusforum.DE -- Asusforum.RU -- Asusforum.PL -- Asusforum.NET -- Asusforum.EU -- Asusforum.BE -- Asusforum.ES -- Asusforum.INFO

Similar Threads

  1. Sammelthread für PC/Notebook/Motherboards
    By tb9477 in forum German Discussion - Deutsch (DE)
    Replies: 559
    Last Post: 01-05-2020, 16:25
  2. ASUS notebook N56V
    By Johnny66 in forum Dutch Discussion - Nederlands
    Replies: 0
    Last Post: 19-04-2013, 17:26
  3. F70SL notebook vraag / probleem
    By sdr in forum Dutch Discussion - Nederlands
    Replies: 0
    Last Post: 07-11-2012, 21:10

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •