Heb sinds van de week de Asus RP-N53 aangeschaft, omdat ik op zolder heel slecht bereik had met 5 GHZ.
Dacht koop een Extender dan ben ik van t probleem af . Dat ging allemaal goed.
Had beide frequenties op de Rpn53 draaien en werkte goed.
Tot een gegeven moment de 5 Ghz telkens weg viel, en ik em aan en uit moest doen, dacht eerst van is me Router maf aan t doen (Asus RT-AC66U)
Maar na kijken op me Iphone5 en Ipad, vond ik me 5GHz netwerk gewoon tussen de lijst.

Dus ik denk, ga gewoon het apparaat opnieuw instellen, had met een pin de Reset knop in gedrukt van me Extender en denk begin opnieuw.
Met de makkelijke 'WPS' methode mocht het niet baten, bleef alleen maar de 2.4 Ghz aangeven.
ik denk doe het met de hand , ga inloggen op de RP-N53 en doe het handmatig. En wat blijkt, opeens blijkt me RP n53 me hele 5Ghz niet meer te zien.
ik weer proberen toen gaf die em weer wel maar kon er niet op inloggen zoals te zien op screenshots.

Ik weet het even niet meer , nog iemand ervaring met dit apparaat ? dat ik misschien over iets heen kijk?


Hier begon het al, ondanks meerdere pogingen, blijf die op 99% hangen, had express de tijd laten staan. heb toch echt wel laten lopen . Bijna 2uur.



Hier vond ie dan eindelijk weer eens me 5 Ghz netwerk, maar kon er niet mee verbinden. En kwam met melding of ik iets geblokkeerd had, wat niet geval was. Was vanaf fabrieksinstelling begonnen.









En na aantal resets ed, wil die helemaal niet meer me 5 Ghz vinden.... ik snap er niks van.. Je zou zeggen dat als je terug naar fabrieks instelling gaat. je begint van voor af aan.....