Results 1 to 3 of 3

Thread: Asus K53E - FancyStart

  1. #1

    Question Asus K53E - FancyStart

    Hallo iedereen,

    Ik ben, zoals jullie wellicht kunnen zien, nieuw op dit forum.
    Ik zit helaas wel met een probleempje:

    Ik bezit een K53E notebook, en ik wilde graag gebruik maken van FancyStart en heb dit 'ge-enabled' in het BIOS. Wanneer ik in Win7 de FancyStart applicatie start, krijg ik eerst wat foutmeldingen met de tekst "File Access Denied" en dan nog eentje met de tekst "Bestand verloren - ASUSLOGO - Verwijderen uit de lijst?" Druk ik op "Ja", dan krijg ik nog een foutmelding dat dit niet kan, omdat het een standaardafbeelding is. Druk ik op "Nee", dan krijg ik de applicatie te zien. In de app kan ik niets toevoegen, wijzigen en verwijderen, want dan krijg ik allerhande foutmeldingen. Probeer ik de instellingen toe te passen, dan krijg ik de "Division by zero"-error.


    Hier wat fotos:

    Name:  1.JPG
Views: 288
Size:  62.7 KBName:  2.JPG
Views: 270
Size:  59.5 KB

    Wat moet ik doen?

  2. #2
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    The Netherlands - Eindhoven
    Posts
    1,767
    Ja, gewoon even melden bij asus support: https://account.asus.com/loginform.a...09b9198c105441
    Met een vip account kun je dit soort dingen melden.

    Verder: wat voor applicatie is dat überhaupt, ziet er uit alsof het jaren geleden gemaakt is.
    Is het überhaupt geschikt voor windows 7?

    edit:
    dit dus: http://www.youtube.com/watch?v=tpPh9qCUzlQ
    lijkt me sowieso niet echt essentieel voor je laptop, maar goed.
    Last edited by wpte; 20-08-2013 at 22:12.

  3. #3

    Asus laptop k53s serie - valt uit als ik hem optil

    Hallo,

    Ik heb nu 2 jaar een Asus laptop (k53s serie met i3 processor).
    De laatste tijd valt mijn laptop wel eens uit, eerst snapte ik niet waardoor dit kwam.
    Maar telkens als ik mijn laptop optilde of perongeluk bewoog (als ik hem op schoot heb), valt hij uit.

    Batterij doet het naar mijn mening nog gewoon goed, het gebeurd ook als ik de laptop aan de oplader heb zitten.
    De laptop wordt ook niet warm.

    Iemand die mij kan helpen dit probleem op te lossen?

    Gr Oekiee

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •