Results 1 to 4 of 4

Thread: Asus Eee PC

  1. #1

    Question Asus Eee PC

    Ik zoek de VGA en HDMI output resolutions van de Asus Eee PC 1025 C of de CE?
    Ik ben van plan deze netbook aan te schaffen en te gaan gebruiken voor foto presentaties met een HD beamer op een hoge resolutie als 2e scherm.

    Ik weten of ik foto's en normale presentaties kan presenteren via de beamer gewoon met een gewoon windows foto view programma.
    Als de 2e scherm:
    - Of via de VGA poort het liefst op 1920x1200.
    - Of via de HDMI poort op 1920x1080.

    Wat zijn de maximale resoluties van de VGA en de HDMI poort?

    Ik had ergens gelezen dat de HDMI poort alleen te gebruiken was voor video en ik wil deze gebruiken als 2e scherm.

    Mogelijk heeft iemand deze Asus Eee PC 1025C of de Asus Eee PC1025CE en kan het even proberen.

    Al vast vriendelijk dank en ik ben in afwachten van een reactie.

  2. #2
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    The Netherlands - Eindhoven
    Posts
    1,767
    Ik weet van mijn oude 1015n (als ik het goed heb onthouden) dat op vga mijn 1920x1200 monitor het in ieder geval deed. VGA kan in theorie nog veel hogere resoluties weergeven.
    Ik heb destijds alleen full-hd op de hdmi aansluiting geprobeerd, die deed het gewoon goed. zou dus moeten kunnen

  3. #3

    geen Wifi mogelijk op Asus Eee Pc 4G

    Afgelopen week heb ik van een kennis een mini laptop gekregen.
    gisteravond wilde ik de wifi instellen maar ik krijg het niet voor elkaar, ik voer de sleutel in die onderop mijn kastje van kpn staat,
    dit heb ik ook met mijn telefoon en andere laptop gedaan en hier geen problemen mee gehad..
    het blauwe lampje van de wifi brand wel, kan ook verschillende netwerken van mijn buren vinden, ik
    krijg alleen geen internet
    kan iemand mij hier alsjeblieft mee helpen?

    alvast heel erg bedankt!

  4. #4

    problemen met asus eee pc 1001p

    Ik kocht twee batterijen in de VS voor mijn Asus eee pc 1001p. Geen van beiden laden echter. Mijn oude genuine Asus batterij deed dit echter wel. Nu laadt deze ook niet meer. De Asus werkt nog perfect op netstroom. Als de Asus opstaat herkent hij de batterijen niet. Hij neemt wel stroom tot hij leeg is. Als de notebook af staat en je steekt hem in de stroom brandt het batterijlampje niet meer (oranje of geladen groen). Weet iemand wat het probleem kan zijn? Dank bij voorbaat voor jullie hulp.

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •