Results 1 to 5 of 5

Thread: asus a52j serie

  1. #1

    Question asus a52j serie

    hello,

    I called the asus in netherland just to ask service manual for my laptop model :A52J MB ver:K52JB to learn how I can detach my laptop into pieces as computer student. bu they told me they don't support for that.

    can somebody give me some advise where I can find some manual to show me how I can detach every part of my laptop.

    I saw in youtube how I can detach screen,keyboard,harddisk, and behind the laptop,but I want also to know how I can detach the face of the laptop(I mean where the keyboard lies on it).

    my second question is wat meqans exactly MB ver:

    very short answers wil be enough.
    thanks
    johan

  2. #2

    algemeen vraag over hardware problemen van het laptop

    hallo.
    Ik wil weten als de scherm is helemaal donker en de probleem ligt bij 1 van deze 3 opties 1-moederbord 2-processor 3--videokaart
    moederbord , processor ,videokaart
    1-hoe kunt u weten dat de probleem ligt bij moederbord en niet aan processor of videokaart?
    2--hoe kunt u uitvinden dat de probleem ligt bij de processor is en niet bij moederbord of videokaart?
    3-op de zelfde wijze hoe kunt u weten dat de probleem ligt bij de videokaart en niet bij andere 2 opties ?
    ik heb weleens op systeem kast helemaal niet werkende processor gehad welke had helemaal zwarte scherm veroorzaakt.
    ik heb ook gisteren iemands laptop welke had zwarte scherm maar zijn voeding led deed het wel zo ik heb de probleem gelijk opgelost met de geheugen bank 1 bij 1 uit te halen en terug zetten.
    maar mij wonder is hoe kunt u zeker zijn als 1 van de boven genoemde onderdelen zou helemaal niet werken special in laptoppen hoe kunt u dan uitvinden welke onderdeel is de probleem . ik weet wel over pieptonen maar dat doet soms helemaal geen piepen als een onderdeel helemaal is kapot.
    dank u wel
    heel korte antwoord zou het genoeg zijn

    johannes

  3. #3

    is het mogelijk om asus laptop processor upgraden

    ik beantwoord mij vraag mijzelf ,
    ik heb het gevraagd bij asus en het is mogelijk afhankelijk van serie om upgraden , maar het zou niet zoveel verschill maken, omdat ik kan niet mij i5 processor upgraden naar i7 processor.

    bedankt
    johannes

  4. #4

    help aub de recovery werkt niet

    help aub de recovery werkt niet


    hallo allemaal
    ik heb een asus laptop. deze start niet meer op door op f9 te drukken wil ik hem op fabrieksinstellingen terug zetten maar dit wil niet lukken. uiteindelijk kom er een wit scherm met grote rode letters error. midden op t scherm recovery in progres please wait mja dat wachten duurt al een aantal uren.
    nu staat er bovenin het scherm het volgende:asrecovery os file deploy error
    ik neem aan dat dat ook het probleem is.
    maar mijn vraag is hoe nu verder?????
    zou me aub iemand kunnen helpen?
    groetjes monique

  5. #5

    Recovery werkt niet

    Ik vrees dat je harde schijf het begeven heeft. Heb het hier bij een buurman (ook asus laptop) ook meegemaakt.

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •