Results 1 to 2 of 2

Thread: hdmi ul50e

  1. #1

    hdmi ul50e

    Ik heb mijn laptop de ul50e op mijn plasma tv aangesloten via hdmi maar ik krijg de beeldinstellingen niet goed, ik mis onder en boven stuken van het scherm en aan de zijkanten zwarte balken. als ik scherm anders instel mis ik ook aan de zijkanten stukken en of ik heb boven en onder en aan de zijkanten zwarte balken. Ik kan heb verschillende instellingen gemaakt zowel op de tv als op de laptop maar krijg het niet goed. Doe ik wat verkeerd of moet ik voor hdmi andere drivers installeren.

  2. #2
    Join Date
    Nov 2003
    Location
    Eindhoven
    Posts
    2,407
    Quote Originally Posted by reinhold View Post
    Ik heb mijn laptop de ul50e op mijn plasma tv aangesloten via hdmi maar ik krijg de beeldinstellingen niet goed, ik mis onder en boven stuken van het scherm en aan de zijkanten zwarte balken. als ik scherm anders instel mis ik ook aan de zijkanten stukken en of ik heb boven en onder en aan de zijkanten zwarte balken. Ik kan heb verschillende instellingen gemaakt zowel op de tv als op de laptop maar krijg het niet goed. Doe ik wat verkeerd of moet ik voor hdmi andere drivers installeren.
    is waarschijnlijk een instelling in je driver, en denk dat de UL50E een ATI/AMD kaart heeft?

    zoek maar eens naar Underscan / Overscan

    heb nog een linkje gevonden misschien dat je er iets aan hebt: http://techhelpbot.com/content/how-c...n-or-underscan

    My little Asus Collection: Too much to fit inhere, my 2 babies:WL500w 1.9.2.7-10(OLEG) VX2SE Yellow Lamborghini notebook



    WL500g Forum Asus Files OpenDir

    Asusforum.NL -- Asusforum.DE -- Asusforum.RU -- Asusforum.PL -- Asusforum.NET -- Asusforum.EU -- Asusforum.BE -- Asusforum.ES -- Asusforum.INFO

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •