Results 1 to 4 of 4

Thread: wl107 en WPA

  1. #1

    wl107 en WPA

    Ik heb het forum doorgelezen maar ik kan mijn vraag niet vinden.

    Ik heb dus een WL 107 en die gebruik ik in twee verschillende notebooks. De ene notebook draaid Win XP en dan kan ik WPA gebruiken. Die andere (zakelijke) notebook draaid op Win 2000 en die kan niet met WPA beveiligen.

    Is het mogelijk om de WL 107 te beveiligen met WPA op de Win 2000 machine door bijv. een andere driver of Windows update?

  2. #2
    Join Date
    Apr 2005
    Location
    Amersfoort, The Netherlands
    Posts
    42
    Wat ik tot nog toe heb meegekregen is dat met WinXP SP2 noodzakelijk zou zijn om WPA beveiliging te kunnen gebruiken.
    Dat zou dan inhouden dat het niet met een driver op te lossen is.

    Derhalve denk ik dat je moet beginnen met de Microsoft website eens af te struinen naar Win2000 & WPA
    Stuff I mess around with: Asus WL500gx (1.9.2.7-7g + new bootl. - on USB: HD + HP DeskJet 843C) - Notebook (Medion - Intel Centrino Pentium M-735 1.7GHz, 1280MB, 100GB - Intel PRO/Wireless 2200BG + WPA-PSK, XP-home) - Desktop (Medion PIII-1GHz, XP-prof, Lan) - ADSL2+ (Livebox in bridge mode)

  3. #3
    Join Date
    Nov 2003
    Location
    Eindhoven
    Posts
    2,407
    zou mogelijk moeten zijn, echter ben je aangewezen op third party software

    ik geloof bijvoorbeeld iets van Funk Odyssey

    My little Asus Collection: Too much to fit inhere, my 2 babies:WL500w 1.9.2.7-10(OLEG) VX2SE Yellow Lamborghini notebook



    WL500g Forum Asus Files OpenDir

    Asusforum.NL -- Asusforum.DE -- Asusforum.RU -- Asusforum.PL -- Asusforum.NET -- Asusforum.EU -- Asusforum.BE -- Asusforum.ES -- Asusforum.INFO

  4. #4

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •