Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 16 to 29 of 29

Thread: Asus Transformer

  1. #16

    Asus kopen

    Hallo,

    Wil binnenkort de asus transformer pad kopen met Dock.
    Wel nog een paar vragen,

    Kan ik ook Websters bewerken met android ? iOS laat dit niet toe.
    De muis op het toetsenbord werkt over mee ?

    Bedankt.

    Robert

  2. #17

    Downloaden geeft problemen.

    Ik heb links naar redelijk grote bestanden om te downloaden. 370MB. paar maanden terug geen probleem. Nu loopt alles binnen en is het resultaat: " Mislukt" . Geen idee waarom. Links zijn nieuw.

  3. #18
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    The Netherlands - Eindhoven
    Posts
    1,767
    Quote Originally Posted by ronaldva View Post
    Ik heb links naar redelijk grote bestanden om te downloaden. 370MB. paar maanden terug geen probleem. Nu loopt alles binnen en is het resultaat: " Mislukt" . Geen idee waarom. Links zijn nieuw.
    Als je nou eens wat meer informatie geeft dan zou ik je wellicht kunnen helpen, met zo'n korte omschrijving mag je al blij zijn dat ik überhaupt reageer.

  4. #19

    Meer info mbt downloaden geeft problemen

    Quote Originally Posted by wpte View Post
    Als je nou eens wat meer informatie geeft dan zou ik je wellicht kunnen helpen, met zo'n korte omschrijving mag je al blij zijn dat ik überhaupt reageer.
    Het betreft links naar de nieuwe afleveringen van Dallas. De links komen uit Roemenie. De afleveringen van vorig jaar heb ik gezien in Roemenie en de laatste 2 heb ik hier in nederland gedownloaded. Probleemloos met dezelfe soort links als nu.
    Nu begint het downloaden normaal, gaat door tot het gehele bestand is gedownloaded, op het moment van gereedzijn verschijnt in beeld " voltooid " , dat helaas direct wordt opgevolgd door " mislukt " , verder wordt aangegeven dat het downloaden onderbroken zou zijn geweest. Volgens mij was daar geen sprake van. Bestanden kleiner dan 50 MB geven geen enkel probleem en de grote vorig jaar ook niet.
    Mijn tablet ASUS eeepad tf 101 doet het verder echt goed.

  5. #20
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    The Netherlands - Eindhoven
    Posts
    1,767
    oké dus mag ik hier uit begrijpen dat je het met je tablet download of wat?
    ik bedoel, je hebt problemen met iets waarschijnlijk technisch en dan vertel je gewoon helemaal niks over je setup qua netwerk en wat je gebruikt om te downloaden enz. enz. enz.

  6. #21

    WIFI kanaal

    Hallo,

    ik heb een vraag: WIFI analizer app geeft aan dat ik op kanaal 9 zit met mijn TF101, maar dat kanaal 14 betere resultaten zal geven (sterker signaal). Ik kan echter nergens ontdekken hoe ik dat kan aanpassen.
    Als ik op dit forum de zoekterm WIFIkanaal ingeef, krijg ik alleen Russise reacties.
    Groet Paulus

  7. #22

    Wifi kanaal instellen.

    Paulus,

    Dat is afhankelijk van je draadloze router. Vaak staat deze op auto. Dan zoekt hij automatisch het beste kanaal.
    Dit werkt vaak goed, maar bij mij werkte dit ook niet. Daarna het kanaal op 13 gezet en geen probleem.
    Ik heb een asus wl500w router waar je dit ik het scherm wireless->channel->13 kan aanpassen.

    Met vriendelijke groeten, Hugo

  8. #23
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    The Netherlands - Eindhoven
    Posts
    1,767
    kanaal 14 is verboden in Europa. Alleen in Japan mag je kanaal 14 gebruiken.
    zie de wiki: https://code.google.com/p/wl500g/wik...erface#Channel

  9. #24

    bedankt!

    Dank je. Dat maakt het makkelijk voor me, ik hoef niet te gaan puzzelen hoe ik het moet veranderen.

  10. #25

    Geluidproblemen ASUS Transformer TF303K

    Goedemorgen,

    sinds 2 weken ben ik in het bezit van een ASUS Transformer TF303K
    Tablet is zeer mooi, en snel MAAR....

    na 10-15 min in een filmpje van bv YouTube, RTL XL zit er een storing op het geluid wat regelmatig terug komt
    een als of een microfoon langs een speaker gaat. Oorverdovend, en luid over het geluidsniveau van een filmpje.
    Zowel speakers als oordopjes hebben daar last van
    Systeemherstel gedaan, direct weer last van

    Tablet omgeruild gister voor een nieuwe, en direct uit de doos hetzelfde probleem
    Nu moet ik dus weer terug...

    Iemand met een herkenbaar probleem en hopelijk met een oplossing?
    ik ben namelijk bang dat een derde tablet (zelfde batch, en alleen beschikbaar in 1 MediaMarkt nog)
    hetzelfde probleem gaat opleveren

    Ik zal er een Youtube filmpje van maken, maar de content die ik film is natuurlijk beschermd

    Alvast bedankt

    Daniel

  11. #26

    TX300CA toestenbord verlichting standaard uit

    Ik heb een TX300CA.

    Als ik hem aanzet gaat standaard de toetsenbord verlichting aan.
    Hoe krijg ik dat standaard uit zodat ik het zelf handmatig Fn+F4 aan kan zetten?

    Standaard aan kost onnodig accu.

  12. #27

    Ontbrekende camera app op Asus Transformer Prime (TF 201)

    Kortgeleden heb ik via Tweakers een Asus Transformer Prime gekocht. Helaas ontbreekt de camera app, waardoor ik de camera niet kan gebruiken. Ook het camerasymbool ontbreekt en bij de instellingen kan ik niets vinden.Ik heb de verkoper hiernaar gevraagd helaas krijg ik hier geen reactie van. Is er iemand die een oplossing weet.
    De Asus werkt op Android 5.1.1.

  13. #28

    Question Asus T300 keyboard verliest contact

    Hallo mensen,

    Ik heb een Asus T300 Chi laptop/tablet convertable.

    Helaas raakt de machine regelmatig het contact met het toetsenbord kwijt.
    Het lijkt een driver in Windows welke hapert, want na een herstart werkt hij weer.
    Gek genoeg raakt hij de verbinding ook kwijt als ik rechts onderin het scherm
    naar de netwerkverbindingen ga. Als ik dat open dan ben ik zomaar ineens
    mijn toetsenbord connectie kwijt. (zeg 40% van de keren...)

    Het ledje op het toetsenbord gaat dan snel blauw knipperen als teken dat hij geen connectie heeft.

    Weet iemand raad? Is hiervoor een nieuwe driver?

    Alvast bedankt!

    Groeten, Roland

  14. #29

    Lightbulb ASUS Transformer T300 Laadprobleem

    Goedendag lezer,

    Vandaag geregistreerd(Hallo!) voor het volgende .
    Sinds een week ben ik de eigenaar van een Transformer T300 waarbij mijn accu op netstroom niet verder laadt dan 93%.

    Nu heb ik al gekeken op verscheidene fora's en mijn bios gecontroleerd. Ook eens een volledige nacht aan de lader gehad.
    Geen resultaat.

    Zie ik iets simpels over het hoofd?
    Hoor graag .
    René

Page 2 of 2 FirstFirst 12

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •