Results 1 to 6 of 6

Thread: asus k70ij

  1. #1

    asus k70ij

    een hele goeie avond, ik heb een vraag waar ik tot nu toe geen antwoord op gekregen heb.

    ik heb ongeveer een jaar terug een asus k70ij, in eerste instantie bedoeld voor een beetje internetten, niks bijzonders, maar sindskort moet ik voor mijn werk gebruik maken van het CADCAM programma Unigraphics, nu heb ik dit ook op mijn laptop staan om thuis te oefenen.

    het werkt allemaal wel, maar unigraphics gebruikt veel van je videokaart, dus het ziet er allemaal een beetje vreemd uit, artefacts enzo, de videokaart is onboard, nu is mijn vraag, is het met deze laptop een beetje uitbreidbaar ?

    ik wil best een andere kopen via een pc plan om mn werk, maar ik vind het zonde om een laptop van amper een jaar oud weg te doen.


    stef

  2. #2
    hoo sorry, in het verkeerde plaats neergezet dit topic

  3. #3
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    The Netherlands - Eindhoven
    Posts
    1,767
    Quote Originally Posted by befje View Post
    hoo sorry, in het verkeerde plaats neergezet dit topic
    nou, niet echt de verkeerde plaats hoor. Dit is gewoon een gebruikers forum, niet het officiлle asus forum trouwens

    Maar in je laptop zit een intel GMA, een vrij eenvoudig kaartje. Het enige wat je kan proberen is om de drivers een update te geven. Het kan namelijk ook zo zijn dat het grafisch pakket dat je gebruikt te veel geheugen gebruikt ofzo.
    Het makkelijkste is door de update utility te gebruiken, die werkt met IE en firefox: http://www.intel.com/support/detect.htm

  4. #4
    oooh okay nou ik kom net van de computerzaak af, en er is eigenlijk niks aan te doen met deze laptop, geen andere kaart OID

    dan gaat deze eruit en ga ik op zoek naar iets anders

    bedankt voor het antwoorden.

    stef

  5. #5
    Join Date
    Nov 2003
    Location
    Eindhoven
    Posts
    2,407
    Quote Originally Posted by befje View Post
    oooh okay nou ik kom net van de computerzaak af, en er is eigenlijk niks aan te doen met deze laptop, geen andere kaart OID

    dan gaat deze eruit en ga ik op zoek naar iets anders

    bedankt voor het antwoorden.

    stef
    dat is zeg maar gewoon met -elke- laptop zo, uitzondering daar gelaten

    My little Asus Collection: Too much to fit inhere, my 2 babies:WL500w 1.9.2.7-10(OLEG) VX2SE Yellow Lamborghini notebook



    WL500g Forum Asus Files OpenDir

    Asusforum.NL -- Asusforum.DE -- Asusforum.RU -- Asusforum.PL -- Asusforum.NET -- Asusforum.EU -- Asusforum.BE -- Asusforum.ES -- Asusforum.INFO

  6. #6
    ja dat is waar inderdaad, maar ik wist niet zeker of ik zn uitzondering had

Similar Threads

  1. Asus RT-N12 с прошивкой от энтузиастов
    By Goletsa in forum Russian Discussion - РУССКИЙ (RU)
    Replies: 147
    Last Post: 20-02-2017, 20:38
  2. Ограничение доступа к интернету по расписанию
    By Mitya in forum Russian Discussion - РУССКИЙ (RU)
    Replies: 227
    Last Post: 08-02-2015, 17:18
  3. WL-500gP and Asus support experience
    By Blezi in forum WL-500gP Q&A
    Replies: 6
    Last Post: 03-12-2006, 12:59

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •