Results 1 to 5 of 5

Thread: wissen flash

  1. #1
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    Haarlem, Netherlands
    Posts
    22

    wissen flash

    Ik heb een eerdere installatie gedraaid van Oleg's firmware maar bij installeren van de originele formware van Asus blijven er processen draaien die er niet meer zijn.

    Zo draait de watchdog nog van Transmission (te zien met ps)

    Iemand een idee hoe ik dat ook weer schoon krijg?

  2. #2
    ik denk dat je nog een 'reset' moet uitvoeren.

    (5 seconden ingedrukt houden)

  3. #3
    Yep,

    Deze processen/software worden opgestart vanaf je HD/Memorystick. Even opnieuw formatteren en je bent ze kwijt.....



    Ed

  4. #4
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    Haarlem, Netherlands
    Posts
    22
    Ik ben weer eens aan de slag gegaan met mijn ASUS WL-500g en ik heb een geformateerde schijf nu gebruikt, nog steeds hetzelfde.

    Volgde net weer de headstart van Raas met een begindeel van Wengi maar bij het formateren van de harde schijf krijg ik al de eerste foutmelding dat /dev/discs niet bestaat, kan iemand zeggen hoe ik flash echt GOED kan wissen? Overschrijven met de ASUS FW maar dan echt zonder troep enzo (liefst weer de standaard ASUS FW, want dan kan ik weer verder). Want ik heb volgens mij nog dingen van mijn vorige installatie erop staan en op dit moment kan ik daardoor niet verder.

  5. #5
    Join Date
    Nov 2003
    Location
    Eindhoven
    Posts
    2,407
    Quote Originally Posted by stefantriep View Post
    Ik ben weer eens aan de slag gegaan met mijn ASUS WL-500g en ik heb een geformateerde schijf nu gebruikt, nog steeds hetzelfde.

    Volgde net weer de headstart van Raas met een begindeel van Wengi maar bij het formateren van de harde schijf krijg ik al de eerste foutmelding dat /dev/discs niet bestaat, kan iemand zeggen hoe ik flash echt GOED kan wissen? Overschrijven met de ASUS FW maar dan echt zonder troep enzo (liefst weer de standaard ASUS FW, want dan kan ik weer verder). Want ik heb volgens mij nog dingen van mijn vorige installatie erop staan en op dit moment kan ik daardoor niet verder.

    het is vrij simpel, flash de originele asus firmware

    als deze draait, reset het apparaat naar defaults door gebruik te maken van de reset knop achterop

    het apparaat zal hierna opnieuw opstarten zonder enige instellingen, en is verder 'leeg'

    My little Asus Collection: Too much to fit inhere, my 2 babies:WL500w 1.9.2.7-10(OLEG) VX2SE Yellow Lamborghini notebook



    WL500g Forum Asus Files OpenDir

    Asusforum.NL -- Asusforum.DE -- Asusforum.RU -- Asusforum.PL -- Asusforum.NET -- Asusforum.EU -- Asusforum.BE -- Asusforum.ES -- Asusforum.INFO

Similar Threads

  1. Replies: 0
    Last Post: 28-02-2008, 01:15
  2. Flash Upgrade?
    By lamawithonel in forum WL-500gP Q&A
    Replies: 2
    Last Post: 21-01-2008, 00:35
  3. Replies: 5
    Last Post: 13-01-2008, 23:50
  4. WL-500b/g and the 4M flash barrier
    By uleak in forum WL-500g Pics & Specs
    Replies: 0
    Last Post: 24-08-2007, 13:47

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •