Security Feature / Welke Webcam werkt?
Ik heb mijn asus WL500G eigenlijk gekocht om de webcam te bekijken via het internet (wat super werkt) en voor de security mogelijkheden.
De security functie werkt bij mij niet goed. Bij sense level low ontvang ik geen enkele mail bij beweging voor de cam :confused: bij de stand medium en high wordt ik overspoeld met mails.
Ik werk met:
Philips webcam: vesta pro PCVC 680K.
Asus Firmware 1.9.4.0.
PWC 8.8
Ik kan me voorstellen dat het aan de camera ligt, ik koop er graag een andere webcam voor, maar van welke weten julie zeker dat de security feature goed gaat werken ???
Graag merken en types dus svp, of een mogelijkheid om het met mijn vesta pro klaar te spelen....
Thank guys.. :cool:
Motion detection problemen
Hallo,
Ik lees op dit forum, naast uitstekend werk van diverse forumgangers, alleen maar over problemen met de ' Security Mode'. Ook ik zou graag deze functie werkend krijgen (nu met Toucam PCVC630, maar wellicht later Logitech Quickcam Pro 4000).
Ik heb absoluut weinig (lees: geen) verstand van Linux, maar zoals Oleg alles maakt/aanpast, lijkt het alsof er veel mogelijk is! Vandaar mijn zoektocht op internet en de volgende vraag:
Is het niet mogelijk om de problematische werkwijze van Asus te verlaten en iets te implementeren als 'Motion' ? Zie:
http://www.lavrsen.dk/twiki/bin/view...deInstallation
?? Misschien een optie? Wellicht zijn er mensen die erg handig zijn met binairies en source codes?
Het gaat bij mij overigens om een WL500 Deluxe!
Groeten,
Joost