PDA

Bekijk de volledige versie : WL500g poweradapter

ACook
29-03-2007, 01:37
hoi

bij het verhuizen zijn er wat adaptertjes door elkaar gegaan, en mischien ook nog achtergelaten (gaat in fasen), nu denk ik dat ik de goeie heb, maar voordat ik 'm aansluit en de asus opblaas, wil ik het toch wel zeker weten.

[oo]]]=------o

^ het is een hoge platte langwerpige, bovenop staat:
DVE (R)
model: DSA-0101F-05 UP
Output: +5V ... 2.0A 10W

kan iemand me geruststellen zodat ik weer lekker kan ed2k'en, de oude sitecom houd het niet zo lang vol...

Antiloop
29-03-2007, 15:24
hoi

bij het verhuizen zijn er wat adaptertjes door elkaar gegaan, en mischien ook nog achtergelaten (gaat in fasen), nu denk ik dat ik de goeie heb, maar voordat ik 'm aansluit en de asus opblaas, wil ik het toch wel zeker weten.

[oo]]]=------o

^ het is een hoge platte langwerpige, bovenop staat:
DVE (R)
model: DSA-0101F-05 UP
Output: +5V ... 2.0A 10W

kan iemand me geruststellen zodat ik weer lekker kan ed2k'en, de oude sitecom houd het niet zo lang vol...

5V/2A is goed voor de WL500g(x) (en de DVE voedingen werden destijds ook bijgeleverd)
de WL500gP heeft een 5V/2.5A

ACook
29-03-2007, 20:35
dank, morgen gaat de boel om.

zal ik ook eens moeten kijken of een nieuwe firmware interessant is. iirc heb ik vorig jaar er een van oleg op gezet zodat de p2p wat soepeler liep. omdat dat zo snel na aanschaf al gebeurde nooit bewijs gezien dat het echt beter was, geheel was iig veel stabieler dan de oude sitecom, die moest elke 3 dagen gereset worden :(