PDA

Bekijk de volledige versie : Wat heb ik voor Type?

corneetje
27-01-2007, 22:10
Hallo,

ik heb voor mijn moeder de PC geformateerd en vervolgens alles weer geinstalleerd. Maar nu krijg ik mijn PCMCIA card van ASUS niet aan de praat. Telkens krijg ik een code 10 foutmelding. Nu meen ik me iets te herinneren van ongeveer 2 jaar terug dat de firmware op de originele cd niet de juiste was en dat ik toen ook heb moeten downloaden van internet (asus-site) maar ik weet niet welk type ik heb ik denk WL-500g (dacht ik nog van 2 jaar terug te weten) Maar hoe kan ik hier nu achter kmen?

Op mijn boekje staat:

Wireless IEEE 802.11b
PCMCIA Card

Op de kaart staat:

IEEE 802.11b 2.4GHz WLAN PCMCIA Card
FCC ID:NKR2414
Warplink2414

Wie weet mij iets wijzer te maken?

O ja het is een kaart die de laptop inschuift en geen antenne heeft.

Dankjulliewel voor de moeite!

Corneetje

Antiloop
28-01-2007, 00:40
de WL-500g zou de router zijn, deze heeft in dit geval niets te maken met je pc/kaart mbt tot de 'code 10' melding

de kaart die je hebt is GEEN asus maar een 'SigmaCom Warplink 2414' waarschijnlijk een of ander bagger OEM kaartje ;)
je zult dus bij die fabrikant moeten kijken voor een driver

Acer Warplink EP3 is veel kans dezelfde kaart

corneetje
28-01-2007, 07:45
Nee, het is geen "bagger kaartje" want er staat op de kaart zelf dat het een ACER kaart is dus ga ik daar maar vanuit. Maar dan ga ik eeens kijken of die software me helpen kan.
Dankjewel voor de snelle reactie

Je hoort nog van me me

corneetje
29-01-2007, 18:49
Geweldig hij doet het weer! ik heb de firmware meteen gebrand en de andere cd is naar de prullenbak 1000x dank

Antiloop
02-02-2007, 15:22
Nee, het is geen "bagger kaartje" want er staat op de kaart zelf dat het een ACER kaart is dus ga ik daar maar vanuit. Maar dan ga ik eeens kijken of die software me helpen kan.
Dankjewel voor de snelle reactie

Je hoort nog van me me

ik zei toch acer.. staat ook gelijk aan bagger imho en uit mijn ervaring ermee
maar mooi dat het iig weer werkt ken je weer vooruit