Bekijk de volledige versie : Asus WL 500G deLuxe dood als een pier
Hallo Allemaal,
Ik ben een paar dagen weggeweest en toen ik vandaag thuiskwam en mijn router aanzette deed ie niks meer. Als ik de router aanzet branden de LAN lampjes en het WAN lampje heel kort en daarna gaat alles uit. POWER en AIR doen helemaal niks meer.
Ik heb het geprobeerd met de restoration tool, tig keer proberen te resetten maar krijg dat power lampje niet aan het branden. Heb een vast ip in mijn netwerkkaart gezet, heeft ook niet geholpen. als ik de utp kabel van mijn modem op de lan zet, dan zet ie mijn WAP ip door naar mijn pc. Meer doet ie niet..
Heeft iemand nog suggesties?
Bijvoorbaat Dank
Antiloop
26-12-2006, 16:38
dit draadje:
http://wl500g.info/showthread.php?t=1329
ik weet niet of je nog garantie hebt? anders ff terug naar de winkel
dit draadje:
http://wl500g.info/showthread.php?t=1329
ik weet niet of je nog garantie hebt? anders ff terug naar de winkel
Dat heb ik allemaal geprobeerd. Probleem is dat power en air niet branden. Garantie heb ik niet meer. Ik las hier op het forum iets over pin 10 truuk, ik heb inmiddels mijn router opengemaakt, maar weet bij God niet wat ik moet doen. Pin 10 moet gekortsluit worden, maar met wat en hoe?
Antiloop
26-12-2006, 17:30
Dat heb ik allemaal geprobeerd. Probleem is dat power en air niet branden. Garantie heb ik niet meer. Ik las hier op het forum iets over pin 10 truuk, ik heb inmiddels mijn router opengemaakt, maar weet bij God niet wat ik moet doen. Pin 10 moet gekortsluit worden, maar met wat en hoe?
met een draadje? :)
dus ene uiteinde houd je tegen pin9 of pin10 aan en de andere kant houd je tegen de 'Ground' van je wl500g aan
de ground kan bijv zijn het zilveren gedeelte van een schroefgat of het blinkende omhulsel welke om de UTP poorten zit
indien je het zelf niet durft kun je hem nog bij mijn bedrijf dumpen dan wordt ie tegen een gering bedrag gereanimeerd indien mogelijk.. anders kost het niets
dus ene uiteinde houd je tegen pin9 of pin10 aan en de andere kant houd je tegen de 'Ground' van je wl500g aan
de ground kan bijv zijn het zilveren gedeelte van een schroefgat of het blinkende omhulsel welke om de UTP poorten zit
indien je het zelf niet durft kun je hem nog bij mijn bedrijf dumpen dan wordt ie tegen een gering bedrag gereanimeerd indien mogelijk.. anders kost het niets
Ik ga het meteen proberen, als het niet lukt kom ik bij je langs, Waar zit je btw?
Ik heb het geprobeerd, ik zie alle lichtjes op dat moment branden behalve air en power.... We have problem, die router is voor mij een eerste levensbehoefte.
Ik heb het geprobeerd, ik zie alle lichtjes op dat moment branden behalve air en power.... We have problem, die router is voor mij een eerste levensbehoefte.
Mijn router is weer terug in het land der levenden :) Volgens mij heb ik alles gekortsluit op die printplaat wat er te kortsluiten viel, maar hij doet 't. Draadloos werkte daarna niet, maar een half uur later deed draadloos het ook weer, hoop dat dat ook zo blijft...
Antiloop.. Bedankt voor het advies om een draadje te gebruiken voor het kortsluiten :D
Mijn dank is groot