Bekijk de volledige versie : Sommige downloads willen wel andere niet :S
Janssuhhh
27-11-2006, 22:27
Hoi,
Ik ben in het bezit van een WL-500gP en mijn download master werkt perfect behalve dat grote torrents niet willen downloaden :confused:
Ik heb de schijf geformatteerd als FAT32 maar hier zou het als het goed is niet aan kunnen liggen omdat de downloads de 2GB limit niet bereiken.
Iemand een idee?
Bij langer bestandsnamen (eindigend op ".torrent") wil DM nog wel eens weigeren. Torrentlink opslaan op de PC, hernoemen en via de DM browser openen lost dit op.
Als dit niet de oorzaak van je probleem is weet ik geen oplossing hiervoor.
Janssuhhh
28-11-2006, 15:53
Neej EddieZ, dit is niet het geval, helaas :( het ligt niet aan de namen.
Het is een discografie van een band van +/- 973 MB.
Deze wil hij dus absoluut niet downloaden.
Hij blijft zeggen dat er 0 peers zijn terwijl als ik even snel met azureus of bitcomet kijk er zeker 30 peers zijn.
Iemand anders een oplossing? :confused:
Dan heeft het m.i. puur met de BT client van de Asus te maken. Het is een simpele BT client en het kan zijn dat sommige trackers niet gepakt worden door deze client. Azureus etc zijn veel uitgebreider.
Janssuhhh
28-11-2006, 19:45
Weten jullie misschien hoe ik deze router van een betere bt client en een betere http client kan voorzien? want via rapidshare.com downloaden gaat bijvoorbeeld ook niet, dan worden de gedownloade bestand 5,85 KB.
Greetz
Antiloop
29-11-2006, 21:42
deze moet je 'even' in de firmware updaten, de enhanced versie van de huidige zal al veel beter werken..
Janssuhhh
19-12-2006, 19:57
deze moet je 'even' in de firmware updaten, de enhanced versie van de huidige zal al veel beter werken..
Wat moet ik update?
en hoe doe ik dat?
krijg ik hierdoor een betere client voor Bittorrent EN HTTP (zodat ik wél van rapidshare.com kan downloaden)?
ik draai trouwens officiele asus firmware 1.9.7.0 niet de laatste want die werkt al helemaal niet.
Groeten,
Janssuhhh