PDA

Bekijk de volledige versie : [WL-500gP] Probleem na firmware update



twenteland
25-10-2006, 17:11
Hoi,

Ik heb hier een Asus wL-500gP. Deze werkte naar behoren maar ik wou 2 printers hierop aansluiten (Brother HL2030 en HL2040). Dit werkte echter niet, hij herkende maar een printer.

Dus even zoeken in forums hier en ik had een forum gevonden waar iets stond over software van Oleg in de router te zetten. Dit gedaan maar werkte niet.

Toen de WRT software erin gezet, ook dit werkte niet.

P.S. de software werkte wel maar de 2 printers niet (nog steeds 1 in werking)

Dus ik wou weer terug naar de Asus software, dan maar met 1 printer, dus dit gedaan en nu reageerd de router niet meer.

Alleen het activiteits lampje van L1 (waar de kabel met de pc in zit) brand nog, voor de rest werkt niets meer. Ook de power led brand niet meer.

Wat kan ik nu doen?

Mvg Dennis

Antiloop
25-10-2006, 22:57
heb je de Firmware recovery al geprobeerd ? (zie handleiding en diverse threads op het forum)

twenteland
26-10-2006, 08:37
Ja cker, dit werkte echter niet.

Alhoewel, ik sluit de router net weer aan en heb een recovery gedaan en godzijdank staat nu 1.9.7.0 erop :)

Dus jah het probleem is opgelost.

Alleen werken er geen 2 printers. Dus is er een manier om deze als nog te laten werken?

Het gaat hier om de volgende printers, allebei op USB.

Brother HL-2030 (Deze zit op de bovenste USB, ingesteld op LPR, deze werkt)

Brother HL-2040 (Deze zit op de onderste USB, deze werkt niet)

Ik moet hier wel even bij vermelden dat deze 2 printers allebei uit dezelfde serie zijn kwa drivers, ze gebruiken exact dezelfde driver.

Mvg Dennis

twenteland
30-10-2006, 09:51
Allereerst mijn excuus dat ik dit topic naar boven haal. Maar heb bij deze vraag wel redelijk baat.

Kan iemand mij hier eigenlijk mee helpen? Ik heb namelijk hier op het forum gelezen dat er mensen zijn die het gelukt is om 2 printers op de WL-500gP te laten draaien.

Iig, bedankt ;),
Dennis

EddieZ
01-11-2006, 13:24
Zonder bijdehand te doen: als je het gelezen hebt bij een bepaalde poster... even een PM sturen...?