Log in

Bekijk de volledige versie : NAS instellen als network drive

Regenerate
19-08-2006, 21:05
Hi,

Ik wil in windows de harddisk in mijn WL-700gE als netwerk drive aanmaken. Als folder geef ik daar bij "\\192.168.1.1\shares" op. Dit lijkt te werken in de zin dat ik vervolgens een gebruikersnaam en een wachtwoord moet invoeren. Als ik dat doe krijg ik echter de volgende error:

The network path \\192.168.1.1\shares could not be found.
Veel verder kom ik dus niet. ik kom wel gewoon via http://192.168.1.1/shares en ftp://192.168.1.1/shares/ op de drive.
Iemand suggesties? Alvast bedankt!

Edwin
22-08-2006, 21:35
Wat ik hierbij nog aansluitend wil weten is dat ik via NAS een Freecom Media Drive in mijn netwerk heb hangen.
Kan ik deze dan tevens gelijktijdig als FTP drive gebruiken maar dan via de netwerkaansluiting of moet ik altijd voor de FTP een drive aan mijn USB hangen?

Antiloop
23-08-2006, 00:06
Wat ik hierbij nog aansluitend wil weten is dat ik via NAS een Freecom Media Drive in mijn netwerk heb hangen.
Kan ik deze dan tevens gelijktijdig als FTP drive gebruiken maar dan via de netwerkaansluiting of moet ik altijd voor de FTP een drive aan mijn USB hangen?

is dit een vraag mbt tot dit topic?, het gaat hier overigens over asus routers en geen freecom routers/nas oid

@Regenerate
gebruik je standaard instellingen van de wl700ge ?
of met gebruikers