PDA

Bekijk de volledige versie : Download master HELP

kurzwellen
23-06-2006, 15:39
:mad:

De downloadmaster daarmee blijf ik problemen mee houden.
Router ziet mijn harddisk, maar wanneer ik iets wil downloaden via downloadmaster zegt hij steeds.

DEVICE NOT FOUND

NO DEVICE WAS FOUND! PLEASE CHECK YOUR NETWORDK CONNECTION AND TRY AGAIN.

Kan via Windows de harde schijf benaderen en de mappen die ik aanmaak via de router, die zie ik ook. Geen enkel probleem.

Maar als ik downloadmaster opstart en connect doe dan krijg ik de melding

Wat doe ik toch verkeerd.

- In router heb ik downloadmaster ingeschakeld
- USB op upper port
- UPNP mediaserver ingeschakeld

Hopelijk kan iemand mij antwoord geven. Of hebben jullie ook dit probleem.
Ik baal hier enorm van.

kurzwellen
25-06-2006, 21:15
Probleem is opgelost. :) :) :) :) :) :) :)

Mijn externe hardeschijf behuizing DIGICONNECT had ook nog voorop twee USB poorten.
Deze heb ik wel gedisabled (hiervoor zit achterop de behuizing een knopje), maar op een of andere manier verwacht de router /download master daar toch de harde schijf op.

Ik heb een andere externe hardeschijf behuizing gekocht, zonder extra usb poorten en andere fratsen en daar de Maxtor 160 Gb ingebouwd. Nu zag download master na verbinding maken de harde schijf wel. PROBLEEM OPGELOST.

HOERA nu werkt alles voortreffelijk.

passie
09-09-2006, 12:39
Sinds kort heb ik een wl-500g premium.

Werkt prima! behalve het geen waarvoor ik hem uiteindelijk gekocht heb.
namelijk de download mogelijkheden dmv download master:mad:

Ik heb een mobile lacie 50 gig schijfje via mijn usb2 aangesloten, icm een FAT32 partitie.
De router herkende deze schijf en er zijn mappen aangemaakt door de router.
via het router menu kan ik ook in deze mappen kijken.

Nu wil ik dus een bestand downloaden met download master.
maar dit lukt dus zoals bij vele niet.. ik krijg echter ook een andere error.
namelijk:

*kan geen verbinding maken met de aangesloten socket*
hierna zegt hij als ik nog een keer dit bestand aanklik voor de downloaden.
cannot open file://G/ect ect..

ik heb mijn router voorzien van de laaste versie.. en ook verschillende download master versies geprobeerd.. maar steeds die vage errors..

met de standaard eerste versie die bij mijn router geleverd was. kreeg ik wel een paar keer dat hij wou downloaden maar dan bleef hij op pauze staan..
bekend probleem..

ik heb veel forums afgezocht.. maar heb de hoop een beetje opgegeven.

dus misschien is hier iemand die een oplossing heeft/weet?

EddieZ
04-11-2006, 20:39
IN het kort: Download master doet niet wat het moet doen.

Mijn specs:

-PC wired verbonden met WL500gP
- onderste USB poort Asus met 1 Gb USB stick (wordt prima herkent, toegang via Windows netwerk gewoon mogelijk.
- Instellingen router/USB application: Alles aan, gebruik de lower port.

OP een of andere manier kan DM niet connecten ofzo met de router, krijg geen foutmeldingen.

Ik draai op mijn PC geen firewall, alleen een virusscanner, NOD32.

Moet ik nog wat extra doen ofzo?

Erwin
04-11-2006, 21:54
welke firmware? ik had dit probleem met de 1.9.7.0 versie maar met de 1.9.7.2 versie niet meer....

Alleen heb ik nu al 2x een random reset gehad... ik hoop maar dat dat uitzonderingen waren :o

EddieZ
05-11-2006, 00:44
Gebruik de 1.9.7.2 firmware.

Probleem met de rechten opgelost, moet natuurlijk wel de juiste knoppen indrukken als je rechten toekent... :o
Iemand een idee wat er met DM aan de hand kan zijn bij mij? Herinstalleren helpt ook al niet.

En opeens doet-ie het..... schiet mij maar in de kerstboom....:confused: :confused: :confused: :confused:

belgiumdiver
02-12-2006, 18:17
Telkens ik torrents wil downloaden met downloadmaster die enkele GB groot zijn ( dvd iso bv.) laadt hij deze wel in, maar brengt ze slechts naar 2GB?!?

Asus wl500-gP met firmware 1.9.7.2
USB HD wordt herkent is 40 GB EXT2 geformateerd,
kleine bestanden worden zonder probleem gedownloaden,

wie kan me helpen,
alvast bedankt

funmen
25-03-2007, 13:34
Ik probeer downloadmaster te gebruiken, de nieuwste versie (1.1.0.8) maar deze geeft aan onder het stukje netwerk "error" wat voor een error weet ik niet, maar internet en de rest doet het gewoon.