PDA

Bekijk de volledige versie : WL500G Premium en GrabIt

Totalrecall
21-06-2006, 11:03
Misschien 'n niet al te slimme vraag, maar toch maar even proberen.

Is het mogelijk om via de download manager bestanden die je van 'n nieuwsgroep haald binnen te halen zonder tussenkomst van de pc? Dus in de trant van het programma GrabIt?

Antiloop
28-06-2006, 15:57

Is het mogelijk om via de download manager bestanden die je van 'n nieuwsgroep haald binnen te halen zonder tussenkomst van de pc? Dus in de trant van het programma GrabIt?
voorlopig niet denk ik,

wat is grabit overigens? (linkje?)

Pc-freak49
29-06-2006, 20:30

de Asus WL-500gP (WL-500gPremium) ik denk dat het alleen HTTP FTP BT (bittorent) kan downloaden via download master

Pc-freak49
30-06-2006, 07:34
voorlopig niet denk ik,

wat is grabit overigens? (linkje?)

(Grabit is een nieuwsgroep programma dat werk met binaires in die groepen kun je bevoorbeeld mp3 bestanden vinden en downloaden maar ook andere bestanden foto programa's) ;)

Antiloop
30-06-2006, 08:48
(Grabit is een nieuwsgroep programma dat werk met binaires in die groepen kun je bevoorbeeld mp3 bestanden vinden en downloaden maar ook andere bestanden foto programa's) ;)
linux of windows gebaseerd?

als het linux is en het ding kan zelf downloaden, zou het mogelijk moeten zijn om dit te integreren..