Ierlandfan
28-05-2006, 21:13
ik heb hier een sweex 16-in-1 cardreader die niet helemaal werkt.
Vendor: ICSI Model: IC1100
>Hier< (http://66.249.93.104/search?q=cache:vv6Xfdmpy9IJ:www.traxdata.com/media/Download_Centre/11-in-1_Card_Reader/Traxdata_11_in_Card_Reader_Linux_Installation.pdf+ icsi+linux&hl=nl&gl=nl&ct=clnk&cd=1&client=firefox-a) wordt beschreven hoe het zou moeten gaan werken onder linux
Enable USB mass storage multiple LUN supporting in Linux
Method 1 : Append one line into /etc/modules.conf, then reboot Linux
options scsi_mod max_scsi_luns=8
Dit bestand kan ik niet vinden...andere plaats misschien?
Method 2 : Type the following lines at console mode
Echo “scsi add-single-device 0 0 0 1” > /proc/scsi/scsi
Echo “scsi add-single-device 0 0 0 2” > /proc/scsi/scsi
Echo “scsi add-single-device 0 0 0 3” > /proc/scsi/scsi
prachtig....maar nadat ik dat heb ingevoerd wordt hij nu helemaal niet meer herkent...eerst wel maar met fouten.
Kan ik dit ongedaan maken?
Methode 3 is een kernel compile en dat heb ik nog niet helemaal door voor de wl500.
Iemand die hier een licht op kan werpen?
Verder heb ik nog een USB-IDE adapter van het merk "scanlogic" die middels een patch zou moeten werken. Mjin linux kennis is erg basaal en ik heb geen idee of dit ook werkt voor de wl500. Ergen werd ook gezegd dat ik anders de usb utils nodig heb maar helaas daarvoor heb ik eerst een werkende flashdik nodig omdat ik die kan binnenhalen met ipkg, alleen external torage vereist helaas. Leuke uitdaging niet?
Vendor: ICSI Model: IC1100
>Hier< (http://66.249.93.104/search?q=cache:vv6Xfdmpy9IJ:www.traxdata.com/media/Download_Centre/11-in-1_Card_Reader/Traxdata_11_in_Card_Reader_Linux_Installation.pdf+ icsi+linux&hl=nl&gl=nl&ct=clnk&cd=1&client=firefox-a) wordt beschreven hoe het zou moeten gaan werken onder linux
Enable USB mass storage multiple LUN supporting in Linux
Method 1 : Append one line into /etc/modules.conf, then reboot Linux
options scsi_mod max_scsi_luns=8
Dit bestand kan ik niet vinden...andere plaats misschien?
Method 2 : Type the following lines at console mode
Echo “scsi add-single-device 0 0 0 1” > /proc/scsi/scsi
Echo “scsi add-single-device 0 0 0 2” > /proc/scsi/scsi
Echo “scsi add-single-device 0 0 0 3” > /proc/scsi/scsi
prachtig....maar nadat ik dat heb ingevoerd wordt hij nu helemaal niet meer herkent...eerst wel maar met fouten.
Kan ik dit ongedaan maken?
Methode 3 is een kernel compile en dat heb ik nog niet helemaal door voor de wl500.
Iemand die hier een licht op kan werpen?
Verder heb ik nog een USB-IDE adapter van het merk "scanlogic" die middels een patch zou moeten werken. Mjin linux kennis is erg basaal en ik heb geen idee of dit ook werkt voor de wl500. Ergen werd ook gezegd dat ik anders de usb utils nodig heb maar helaas daarvoor heb ik eerst een werkende flashdik nodig omdat ik die kan binnenhalen met ipkg, alleen external torage vereist helaas. Leuke uitdaging niet?