PDA

Bekijk de volledige versie : wl 500 g wil niet resetten



wijngaarden
28-04-2006, 20:51
Hallo,
Ik heb hier een asus wl 500 g liggen die niets doet.
als ik de stroom erop zet gaat slechts de pwr lamp branden.
steek ik er een wan og lan kabel in, dan gaat de betreffende lamp ook branden.
however, indien ik een kabel in de lanpoort steek en in de lan van mijn pc dan krijgt de pc lan geen ip nummer.
maar wat ik nog vreemder vind.. ik kan hem niet resetten.
volgens mijn info moet ik de reset knop 5 sec in drukken en dan zouden de lapjes even moeten oplichten. dat doet ie dus niet.
kan iemand mij vertellen of ik iets fout doe in de reset procedure ?

pietjebell
29-04-2006, 08:45
Als ik het goed begrijp heb je de wl500g pas aangeschaft en heb je hem aangesloten en hij werkt niet. Mijn vraag is echter of je de router wel in hebt gesteld volgens je internet service provider informatie. Waarom wil je de router resetten?

wijngaarden
29-04-2006, 10:35
nee ik hed die asus router al een jaartje liggen maar na enige weken heb ik heb eruit gepleurd omdat het niets vond. en de noodzaak op dat moment om een router te gebruiken was ook weg. maar nu kwam ik hem tegen in een lade en dacht er wat leuks mee te kunnen doen.

ik wil hem resetten omdat ie niets doet! ik kan dus ook niet in het instel schermpje komen om wat in te stellen, dus het enige wat je nu kan lijkt mij is resetten. de air lamp gaat niet branden dus wireless is er niets mee aan te vangen nu. maar via kabels is het dus ook niets omdat mijn lan kaartje in de pc geen ip krijgt ..

bord4kop
29-04-2006, 14:48
Dat is een bekend probleem.

Ik weet het niet meer helemaal zeker, maar ik dacht:
* stekker eruit
* even wachten
* stekker erin en reset vasthouden

Zoek ff hier op het forum, ik heb het ergens zien staan (ik dacht in de engelse afdeling somewhere)

wijngaarden
29-04-2006, 19:10
dat laatste werkt dus helaas niet...:(