PDA

Bekijk de volledige versie : WL500g+Philips SL50i

pietjebell
26-04-2006, 09:16
Ik was laatst aan het surfen op internet en kwam het volgende apparaat tegen: philips sl50i (hieronder beschrijving van het product). Toen ik dit product tegen kwam schoot mij meteen de volgende gedachte binnen, zou het met dit product mogelijk zijn om muziek die op usb stick of hd staat die aan wl500g gekoppeld is af te spelen. Om muziek die op pc staat met via het apparaat af te spelen moet eerst Upnp server geisntalleerd worden. Op deze site is de software te vinden: http://www.twonkyvision.de/UPnP/download-trial.html

Moet er om dit werkend te krijgen ook software geinstalleerd worden op de
wl500g? Als iemand weet of hetmogelijk is het apparaat samente laten werken met de wl500g hoor ik het graag. Alvast bedankt voor het meedenken.

http://www.wl500g.info/attachment.php?attachmentid=818&stc=1&d=1146039299

PHILIPS SL50i draadloze music link

Art.nr: 7063346

Met de SL50i kunt u op uw eigen manier van uw muziek genieten.
De SL50i is ontworpen voor alle muziekliefhebbers en brengt muziekbestanden op uw PC en van internet naar uw huiskamer.
Draadloze PC-muziek
Breng muziek die is opgeslagen op uw PC over naar uw stereo via een draadloze verbinding, zodat u er overal in huis van kunt genieten.

Internetmuziek
Via een breedbandverbinding met Internet hebt u toegang tot een enorme muziekcollectie die wordt uitgezonden naar uw draadloze Music Link. Tegenwoordig kunt u op internet al kiezen uit: duizenden internetradiozenders in vrijwel alle muziekgenres, gratis en abonnementsdiensten. Met mijn streams heeft u toegang tot alle radiozenders op het web in MP3-formaat.

Eenvoudig te gebruiken.
Het LCD-scherm vergemakkelijkt eenvoudig navigeren door uw muziekcollectie door middel van de infrarood afstandsbediening.

WiFi
De SL50i maakt gebruik van de WiFi-norm, dat houdt in dat er geen kabels nodig zijn tussen PC's, de randapparaten en audio- en videoapparaten die in andere kamers zijn geplaatst.

fonzy
26-04-2006, 17:34
TwonkyVision draait ook op de wl500g(x), heb je wel de firmware van oleg voor nodig. Ik heb 't zelf ook draaien en samen met een SL400.

pietjebell
26-04-2006, 23:47
als je firmware van oleg op je wl500g hebt staan hoe krijg je die twonkyvision software er dan op? Dit zou ik graag willen weten. Alvast bedankt en hoe goed werkt het bij jouw?

Jeroen van Omme
27-04-2006, 09:51
Het is NIET nodig om Oleg's firmware te installeren, als je TwonkyVision wilt gebruiken. Ik heb thuis TW draaien om de originele fiormware van Asus, en heb geen enkel probleem.
Voor installatie instructies moet je even op de TW website kijken. Als je er niet uit komt, laat het me weten!

Jeroen

pietjebell
27-04-2006, 15:47
Ik heb twonkyvision inmiddels geinstalleerd alleen heb ik het probleem dat het een trail versie is die maar 30 minuten werkt. Ik heb op internet gelezen dat ze bij twonkyvision ook een upnp server hebben voor alleen muziek en dat die versie volledig en gratis was maar ik kan niet vinden waar ik hem kan downloaden. Ik heb er nu de trail versie van WL-HDD drive opstaan

Ibby
27-04-2006, 20:27
En waarom niet de SLA-5500:confused:

Die ondersteund ook WMA files:)

En is nog goedkoper ook € 79,= bij Dixons!!

pietjebell
27-04-2006, 20:40
De SL50i kost maar 50 euro bij dixons en de SLA5500 kost 77 euro. Ik vraag me af hoeveel beter de SLA5500 is naast de WMA ondersteuning

Jeroen van Omme
01-05-2006, 15:28
Ik heb twonkyvision inmiddels geinstalleerd alleen heb ik het probleem dat het een trail versie is die maar 30 minuten werkt. Ik heb op internet gelezen dat ze bij twonkyvision ook een upnp server hebben voor alleen muziek en dat die versie volledig en gratis was maar ik kan niet vinden waar ik hem kan downloaden. Ik heb er nu de trail versie van WL-HDD drive opstaan

PB,
Blijkbaar is de versie 3 van TW alleen nog maar in trail- of betaalversie te krijgen.
Hier een link naar een eerdere versie waarin nog wel de gratis musicserver zit.
ftp://galwayland.com/apps/twonkyvision/twonkyvision-2.9.zip
Ik heb zelf ook nog niet versie 3 geinstalleerd, versie 2.9 werkt uitstekend.
(Ik heb zelf een betaalde versie, voor 't geld hoef je 't niet te laten )

Jeroen

pietjebell
01-05-2006, 16:23
Ik heb mijn SL50i vandaag ontvangen en aangesloten en hij werkt perfect!!! :) . Ik zit er over te denken om wpa beveiliging aan te zetten maar daarbij heb ik het probleem dat wpa en wds niet samen werkt. Mijn vraag is bij welke firmware dit werkt, ik gebruik nu firmware 1.9.2.7-6b omdat hierin een driver zit die mijn webcam ondersteund. Ik weet alleen niet of deze firmware met wpa en wds werkt.