pietjebell
26-04-2006, 09:16
Ik was laatst aan het surfen op internet en kwam het volgende apparaat tegen: philips sl50i (hieronder beschrijving van het product). Toen ik dit product tegen kwam schoot mij meteen de volgende gedachte binnen, zou het met dit product mogelijk zijn om muziek die op usb stick of hd staat die aan wl500g gekoppeld is af te spelen. Om muziek die op pc staat met via het apparaat af te spelen moet eerst Upnp server geisntalleerd worden. Op deze site is de software te vinden: http://www.twonkyvision.de/UPnP/download-trial.html
Moet er om dit werkend te krijgen ook software geinstalleerd worden op de
wl500g? Als iemand weet of hetmogelijk is het apparaat samente laten werken met de wl500g hoor ik het graag. Alvast bedankt voor het meedenken.
http://www.wl500g.info/attachment.php?attachmentid=818&stc=1&d=1146039299
PHILIPS SL50i draadloze music link
Art.nr: 7063346
Met de SL50i kunt u op uw eigen manier van uw muziek genieten.
De SL50i is ontworpen voor alle muziekliefhebbers en brengt muziekbestanden op uw PC en van internet naar uw huiskamer.
Draadloze PC-muziek
Breng muziek die is opgeslagen op uw PC over naar uw stereo via een draadloze verbinding, zodat u er overal in huis van kunt genieten.
Internetmuziek
Via een breedbandverbinding met Internet hebt u toegang tot een enorme muziekcollectie die wordt uitgezonden naar uw draadloze Music Link. Tegenwoordig kunt u op internet al kiezen uit: duizenden internetradiozenders in vrijwel alle muziekgenres, gratis en abonnementsdiensten. Met mijn streams heeft u toegang tot alle radiozenders op het web in MP3-formaat.
Eenvoudig te gebruiken.
Het LCD-scherm vergemakkelijkt eenvoudig navigeren door uw muziekcollectie door middel van de infrarood afstandsbediening.
WiFi
De SL50i maakt gebruik van de WiFi-norm, dat houdt in dat er geen kabels nodig zijn tussen PC's, de randapparaten en audio- en videoapparaten die in andere kamers zijn geplaatst.
Moet er om dit werkend te krijgen ook software geinstalleerd worden op de
wl500g? Als iemand weet of hetmogelijk is het apparaat samente laten werken met de wl500g hoor ik het graag. Alvast bedankt voor het meedenken.
http://www.wl500g.info/attachment.php?attachmentid=818&stc=1&d=1146039299
PHILIPS SL50i draadloze music link
Art.nr: 7063346
Met de SL50i kunt u op uw eigen manier van uw muziek genieten.
De SL50i is ontworpen voor alle muziekliefhebbers en brengt muziekbestanden op uw PC en van internet naar uw huiskamer.
Draadloze PC-muziek
Breng muziek die is opgeslagen op uw PC over naar uw stereo via een draadloze verbinding, zodat u er overal in huis van kunt genieten.
Internetmuziek
Via een breedbandverbinding met Internet hebt u toegang tot een enorme muziekcollectie die wordt uitgezonden naar uw draadloze Music Link. Tegenwoordig kunt u op internet al kiezen uit: duizenden internetradiozenders in vrijwel alle muziekgenres, gratis en abonnementsdiensten. Met mijn streams heeft u toegang tot alle radiozenders op het web in MP3-formaat.
Eenvoudig te gebruiken.
Het LCD-scherm vergemakkelijkt eenvoudig navigeren door uw muziekcollectie door middel van de infrarood afstandsbediening.
WiFi
De SL50i maakt gebruik van de WiFi-norm, dat houdt in dat er geen kabels nodig zijn tussen PC's, de randapparaten en audio- en videoapparaten die in andere kamers zijn geplaatst.