PDA

Bekijk de volledige versie : Slechte wireless verbinding



VidJa
30-01-2006, 10:06
Ik heb regelmatig een hele slechte verbinding. met m'n wl-500g. Niet zozeer de signaal sterkte is het probleem, maar de kwaliteit is slecht, ook als ik op 2 meter naast de router zit. Regelmatig komen plaatjes verminkt met strepen door. Een SSH verbinding met m'n interne server breekt regelmatig af met de melding corrupt packet (zowel met putty. winscp als cygwin). Ik heb al geprobeerd de signaal sterkte aan te passen, maar het helpt allemaal niets.

Draai nu : radio power:19 (10-50 geprobeerd)
Antenne: gechecked, zit goed aangesloten
FW: Oleg's 6b

Iemand een idee of tips over andere instellingen?

seza
04-02-2006, 18:54
Ik heb regelmatig een hele slechte verbinding. met m'n wl-500g. Niet zozeer de signaal sterkte is het probleem, maar de kwaliteit is slecht, ook als ik op 2 meter naast de router zit. Regelmatig komen plaatjes verminkt met strepen door. Een SSH verbinding met m'n interne server breekt regelmatig af met de melding corrupt packet (zowel met putty. winscp als cygwin). Ik heb al geprobeerd de signaal sterkte aan te passen, maar het helpt allemaal niets.

Draai nu : radio power:19 (10-50 geprobeerd)
Antenne: gechecked, zit goed aangesloten
FW: Oleg's 6b

Iemand een idee of tips over andere instellingen?

http://wl500g.info/showthread.php?t=3346

bij Media Markt kan zo gekocht te worden

seza
06-02-2006, 19:26
Met de origineel antenne door de muren, keuken met alle die apparaten 10-12Mb
Met de deze antenne van een oude Netgear die trouwens netjes past op de ASUS Router WL-500g onder zelfde omstandigheden 28-36 Mb
Maar het kan nog beter. Met deze antenne op de WL-138gE constant 48 tot 54 Mb zegt dan.