PDA

Bekijk de volledige versie : E-tech en een Asus wl-500g DEluxe

marksalade
21-01-2006, 19:12
goededag,

ik heb het volgende probleem heb zal al wat geprobeerd maar ik kom er niet uit.

ik beschik nu over een E-tech Modem/Router de ADwG03. Nu wil ik hieraan de Asus hangen maar dit geeft naar mijn weten DHCP conflicten allebei gebruiken ze de 192.168.X.X dus jah dat is dan een probleem. Hoe kan ik er nu voor zorgne dat alls soepel werkt :). Ik zat zelf te denken aan DMZ maar geen idee hoe dit werkt, een optie om dhcp uitteschakelen in de e-tech kan ik niet vinden, geen leesvoer van de etech dus die kan ik niet raadplegen.
Dus jah ik heb egt jullie hulp nodig:D

hoop snel vna jullie te horen want zo`n geweldige router moet natuurlijk wel werken

groetjes mark

marksalade
22-01-2006, 12:46
Ik ben er uit:cool:

dit is voor de mensen die al achter een modem/router zitten en die de asus wl-500g hier achter willen aansluiten. log in op de asus zet de asus op accespoint mode. wees niet bang je kan gewoon je ftp server gebruiken en je wireless dus niet getreurd. zet hierin je ip die jij je asus wil geven het moet een ip wezen wat in de zelfde classe valt van je ip wat je nu krijgt van je modem/router. dus bijv je krijgt 192.168.1.200 van je router nu dan geef je de router 192.168.1.201. als subnet in dit geval 255.255.255.0 en als gateway het ip van je modem/router dus 192.168.1.1 in dit geval. en gaan met de banaan vergeet niet dat de asus in 1 van de LAN !!! poortne moet wordne aangesloten