PDA

Bekijk de volledige versie : Webcam op poort 7777 WL500G



menno
10-01-2006, 10:54
Hallo,

Ik ben nog steeds bezig mijn webcam weer goed aan de praat te krijgen.
Als ik mijn cam bekijk op 192.168.1.1:7777 van mijn WL500G zie ik alleen maar onleesbare tekst.
Wie weet wat zou ik hier moeten zien als alle goed is ?
Op poort :7776 heb ik alleen een stilstaad ZW beeld.

Antiloop
10-01-2006, 14:42
Hallo,

Ik ben nog steeds bezig mijn webcam weer goed aan de praat te krijgen.
Als ik mijn cam bekijk op 192.168.1.1:7777 van mijn WL500G zie ik alleen maar onleesbare tekst.
Wie weet wat zou ik hier moeten zien als alle goed is ?
Op poort :7776 heb ik alleen een stilstaad ZW beeld.
heb je de handleiding al eens gelezen mbt tot webcam gebeuren ?

menno
13-01-2006, 18:54
Beste Antiloop,

De handleiding heb zo goed als kwaad met mijn Engels bestudeerd.
De cam heeft het 9 mnd. goed gedaan tot op een zeker moment.
Op poort :7777 hebik nooit een beeld gezien maar alleen onleesbare (ASCI?) tekst en op 7776 had ik een schokkerig ActiveX beeld in kleur.
Op dit moment krijk ik alleen nog maar een ZW Refresh plaatje terwijl ik in de configuratie gekozen heb voor AtiveX en Refresh.
Zie ik toch nog iets over het hoofd of is ie gewoon keduuk. Ik heb nog tot maart garantie maar ik wil het graag zeker weten voor ik er mee terug ga.
Alvast bedankt voor de reply

Raymond C
02-02-2006, 16:51
Beste Antiloop,

De handleiding heb zo goed als kwaad met mijn Engels bestudeerd.
De cam heeft het 9 mnd. goed gedaan tot op een zeker moment.
Op poort :7777 hebik nooit een beeld gezien maar alleen onleesbare (ASCI?) tekst en op 7776 had ik een schokkerig ActiveX beeld in kleur.
Op dit moment krijk ik alleen nog maar een ZW Refresh plaatje terwijl ik in de configuratie gekozen heb voor AtiveX en Refresh.
Zie ik toch nog iets over het hoofd of is ie gewoon keduuk. Ik heb nog tot maart garantie maar ik wil het graag zeker weten voor ik er mee terug ga.
Alvast bedankt voor de reply

Helaas heb ik hetzelfde probleem met de webcam 4000, het beeld is zwart/wit en is niet streaming.
Jammer het had zo leuk kunnen zijn, mocht jij een oplossing hebben dan hoor ik het graag.
Raymond C