PDA

Bekijk de volledige versie : kan niet via telnet inloggen.



willembakker
19-12-2005, 18:42
hallo allemaal ik ben eigenaar van een wl500 delux router(zeer tevreden over) alleen nu ben ik er achter gekomen dat het eigenlijk een linux bak is en dat maakte mij al helemaal gek van de router.

nou dus ik gelijk proberen in te loggen via telnet alleen zecht putty network error: connection refused dus ik vervolgens uitvoeren telnet 10.0.0.13(hij krijgt een ip addres van een andere router die tevens een modem in zich heeft dus die ook de gateway heeft) maar dit werkt ook niet nu is mijn vraag waarom kan ik niet inloggen moet ik eerst een vinkje afvingen in de freaky web omgeving of dergelijke(ik ben duidelijk een cisco'er :rolleyes: ) dat hij telnet connecties acepteert of moet ik mischien wat anders doen
in ieder geval alvast bedankt.

<de router draait in acces point mode ik weet niet als dit wat uit maakt>

bobbie
19-12-2005, 19:35
Als je de de laaste oleg firmware erop heb staan moet het lukken

willembakker
20-12-2005, 17:14
oke moet ik dan de zelf geschreven firmware hebben of de official firmware van asus(heb ik overgens mee vertrouwen in) wat is oleg en waar te downloaden

seza
20-12-2005, 18:29
oke moet ik dan de zelf geschreven firmware hebben of de official firmware van asus(heb ik overgens mee vertrouwen in) wat is oleg en waar te downloaden
gewon zoeken op de FORUM

Oleg is mens uit denk ik Rusland, par keer gemaakt uiterst goede Firmware.