PDA

Bekijk de volledige versie : Nieuwbie vraagjes



kuromad
13-12-2005, 13:25
Goedendag mensen.

Ik ben over een tijdje hopelijk een trotse eigenaar van een asus WL-HDD. (in bestelling)
Ik heb veel gezocht naar firmware versies en dergelijke en heb er een aantal vraagjes over, als iemand die hier zou willen antwoorden zou ik erg blij worden :)

1. De oleg firmware van de WL500g werkt ook op de WL-HDD, maar hoeveel van de functies van de WL-HDD die standaard in de firmware van asus zitten moet ik dan gedag zeggen?
2. Zover ik kon lezen is het een linux distributie, maar zit er nog steeds een duidelijke web-interface bij voor het beheren van het apparaat.
3. Ik heb gelezen dat het mogelijk is om een webcam aan te sluiten, wat zijn de functies daarvan (is het ook mogelijk om bijv, zodra de webcam een beweging ziet dat op te nemen als zijnde bijvoorbeeld een video of afbeeldingen. Dit dus geheel zonder tussenkomst van een pc.)
4. Is het apparaat onherstelbaar te beschadigen als ik met de firmware ga spelen?

Als iemand deze vragen zou kunnen beantwoorden ben ik erg dankbaar.

MVG, Kuromad

MauritsK
14-12-2005, 13:27
Hoi Kuromad,

Ik heb niet overal antwoord maar maar op de volgende vraag:
2. Er zit nog steeds een duidelijke webinterface op om alles in te stellen.
3. Het zou inderdaad mogelijk moeten zijn om de webcam op beweging te laten reageren. Ik heb dit zelf nog niet geprobeerd maar daar al wel de instellingen voor zien staan.
4. Vast wel.

Ibby
14-12-2005, 16:53
Ik heb nr.1

Geen enkele Asus zeg je gedag. Je krijgt er alleen maar een hoop nieuwe features extra bij :)