PDA

Bekijk de volledige versie : 500g deluxe mors dood



arnold
18-11-2005, 14:48
hoi iedereen,

ik ben hier een beetje radeloos, heb vanmiddag een nieuwe firmware update gedaan, welke helaas niet helemaal goed ging :mad:
Nu doet de router eigenlijk niets meer, nou ja bijna niets meer.

het enige wat ie doet is dat de power led brand.

als ik op de lan een computer aansluit dan gaat de lan led wel branden, ik krijg echter geen ip adres. vervolgens gaan om de ongeveer 10 sec. alle lan leds even aan.

nu heb ik geprobeerd om de router op te starten in de restore mode, power of wachten voor 20 sec., reset knop indrukken en power on.

nu gaat de powerled knipperen ongeveer 1sec. aan 1 sec. uit, alleen ik krijg op de lan poort nog steeds geen ip.
kan ook niet pingen naar 192.168.1.1, nadat windows zelf een ip heeft toegekend.
vervolgens een static ip toegekend 192.168.1.10, weer gepingt werkt ook niet.

restore tool van asus zoekt alleen maar naar de draadloos netwerk, welke er niet is.

iemand enig idee wat of hoe nu verder.

Masimo
18-11-2005, 15:11
Kijk eens naar dit verhaaltje (http://wl500g.info/showthread.php?t=3362)

Hopelijk zit er iets voor je bij.

arnold
18-11-2005, 15:17
die heb ongeveer allemaal al gelezen en geprobeerd behalve pin 10 aan ground leggen, heb net ff gekeken maar zijn wel hele kleine pinnetjes
dus mischien iemand nog een idee, of iemand die al eerder een router heeft gerest middels pin10

arnold
19-11-2005, 12:17
heb vanmorgen de pin10 reset gedaan, na 3x resetten is het mij gelukt om er nieuwe firmware in te zetten. ik heb alleen het idee dat er nog restanten van de oude mislukte firmware in zitten.

wat gebeurt er als ik de nvram_clear.trx middels de webbrowser inzet, kan ik vervolgens een firmware van oleg er inzetten.

of is het mogelijk om middels telnet of putty een commando te geven dat alle geinstalleerde packages enz. enz. gewist worden.