corpernot
19-10-2005, 19:28
Ik heb een nieuwe WL500gx geinstalleerd. Aanvankelijk ging alles een dagje goed maar de wireless verbinding blijkt niet meer gemaakt te kunnen worden. Met de vaste verbinding gaat overigens alles goed.
De laptop (met een draadloze verbinding) geeft wel aan dat er een sterk signaal is, maar een verbinding wordt niet gemaakt. Nu blijkt het IP adres dat de router geeft steeds in de range 169.254.*.* te liggen. Na allerlei pogingen duikt steeds weer een IP adres uit deze range op.
De router heeft als IP adres 192.168.1.1. Op de vaste lijnen geeft hij juiste IP adressen, maar niet op de draadloze verbinding.
Een ander IP adres aan de router geven (192.168.1.100) heeft niets geholpen.
Iemand enig idee met welk probleem ik hier te malen heb?
Overigens gebruik ik de geroemde 1.9.2.7-6b firmware.
Cor
De laptop (met een draadloze verbinding) geeft wel aan dat er een sterk signaal is, maar een verbinding wordt niet gemaakt. Nu blijkt het IP adres dat de router geeft steeds in de range 169.254.*.* te liggen. Na allerlei pogingen duikt steeds weer een IP adres uit deze range op.
De router heeft als IP adres 192.168.1.1. Op de vaste lijnen geeft hij juiste IP adressen, maar niet op de draadloze verbinding.
Een ander IP adres aan de router geven (192.168.1.100) heeft niets geholpen.
Iemand enig idee met welk probleem ik hier te malen heb?
Overigens gebruik ik de geroemde 1.9.2.7-6b firmware.
Cor