PDA

Bekijk de volledige versie : Leverbaarheid Asus WL-500G Deluxe



swoopie
16-08-2005, 13:39
Mijn eerste post op dit forum, alvast bedankt voor de gastvrijheid ;) Ik houd dit forum al een poosje in de gaten omdat ik een Asus WL-500G Deluxe heb besteld, dat is echter 4 weken geleden en de betreffende winkel kan mij niks melden over de leverbaarheid nog. Verder heb ik hem in een aantal webwinkels ook nog voor rond de 80 euro gezien, alleen lijkt hij ook daar bij geen van allen leverbaar.

Weet iemand van jullie misschien of er problemen zijn vanuit Asus zelf of iets dergelijks? Of hebben jullie een goede tip waar ik hem WEL tegen een redelijke prijs vandaan kan halen? :)

Alvast bedankt!

bartgrefte
16-08-2005, 16:48
Mijn eerste post op dit forum, alvast bedankt voor de gastvrijheid ;) Ik houd dit forum al een poosje in de gaten omdat ik een Asus WL-500G Deluxe heb besteld, dat is echter 4 weken geleden en de betreffende winkel kan mij niks melden over de leverbaarheid nog. Verder heb ik hem in een aantal webwinkels ook nog voor rond de 80 euro gezien, alleen lijkt hij ook daar bij geen van allen leverbaar.

Weet iemand van jullie misschien of er problemen zijn vanuit Asus zelf of iets dergelijks? Of hebben jullie een goede tip waar ik hem WEL tegen een redelijke prijs vandaan kan halen? :)

Alvast bedankt!
Ik heb em een maandje terug bij hg computers besteld. Ik kon maar geen winkel vinden die em had. Toen naar hg gegaan, grvraagd, en toen bestelden ze em. Daar kostte ie toen €89 dacht ik.

swoopie
16-08-2005, 19:32
Bedankt voor je vlotte antwoord Bart (gokje?)... Alleen woon ik absoluut niet in de omgeving van Hengelo en/of Enschede. En aangezien ze niet aan versturen doen houdt het daar voor mij eventjes op... De Asus staat overigens niet bij hun op de website...

Bedankt voor het antwoord iig!!

Jethro
16-08-2005, 21:22
Bedankt voor je vlotte antwoord Bart (gokje?)... Alleen woon ik absoluut niet in de omgeving van Hengelo en/of Enschede. En aangezien ze niet aan versturen doen houdt het daar voor mij eventjes op... De Asus staat overigens niet bij hun op de website...

Bedankt voor het antwoord iig!!
Ook hier problemen met de leverbaarheid van de WL500gx. Bij een hoop webwinkels hebben ze m wel in het lijstje staan maar is de levertijd meer dan 2 weken of onbekend. :mad:

kwewel
16-08-2005, 23:04
Hoi,

Ik had hetzelfde probleem met de "gewone" WL 500g. MYCOM vertelde mij echter dat door de slechte weersomstandigheden in de aziatische regio van z'n 2 weken terug alle bestellingen vertraagd waren. Echter vorige week hadden ze de "g" versie weer in huis. Wellicht de luxe versie nu ook. Gewoon de winkels bellen en vragen! (www.mycom.nl). ;)

swoopie
17-08-2005, 07:39
Ik ben inmiddels inderdaad maar aan het bellen en mailen geslagen, mocht ik 'beet' hebben dan laat ik het jullie hier weten. Bedankt voor jullie antwoorden en wordt vervolgd...

avberk
19-08-2005, 18:42
Yoh, bestel dat apparaat toch af en koop de gewone wl500g.
Voordat deze nieuwe wl500 is uitgerijpt zijn we weer een jaar verder. Wil jij zo
lang in de problemen zitten??

Het oude model is nog niet eens foutvrij. Gelukkig doet OLEG genoeg. Van ASUS
moeten we het helemaal niet hebben.

Antiloop
19-08-2005, 18:48
Yoh, bestel dat apparaat toch af en koop de gewone wl500g.
Voordat deze nieuwe wl500 is uitgerijpt zijn we weer een jaar verder. Wil jij zo
lang in de problemen zitten??

Het oude model is nog niet eens foutvrij. Gelukkig doet OLEG genoeg. Van ASUS
moeten we het helemaal niet hebben.
het nieuwe model (wl500g deluxe)heeft minder fouten als de wl500g(deze heeft een fout in het design van de hardware oid)

en daarbij is ie wat sneller mocht je er andere dingen mee willen doen

ik heb even gekeken en bij mijn leverancier zijn ze ook niet voorradig

dit geld ook voor de
WL-500g, WL-300g, WL-100g, WL-160g, WL-530g dus dat zijn er nogal wat

Frenck
23-08-2005, 11:38
Ze zijn inderdaad heel slecht leverbaar, maar in Enschede bij "Piest" hebben ze ze gewoon op de plank liggen. (Piest is een soort Megapool, maar geen keten.) Ik denk dat niemand ze daar ook zal zoeken, vandaar dat ze ze nog hebben :)

swoopie
26-08-2005, 11:05
Als ik het zo lees vind ik het toch wel erg de moeite waard om de Deluxe te kopen ipv de 'standaard', bedankt voor deze bevestiging Antiloop.

Frenck, bedankt voor de tip, ik zou het er haast voor over hebben om hem bij die "Piest" te gaan halen, als is het dan 5 kwartier rijden voor mij. Maar goed, in dat stadium ben ik nog net niet... Wat kosten ze daar trouwens? (Als je dit nog leest)

Helaas heb ik er ook nog niet op een andere manier eentje kunnen vinden, de frustratie loopt op inmiddels, want we beginnen het toch wel zat te worden thuis met ruziën om wie er achter de Internet Pc mag ;)...

Misschien toch maar binnenkort een UTP kaartje erbij kopen en zo lang met Internet Connection Sharing gaan werken...

Antiloop
27-08-2005, 04:15
Als ik het zo lees vind ik het toch wel erg de moeite waard om de Deluxe te kopen ipv de 'standaard', bedankt voor deze bevestiging Antiloop.

Frenck, bedankt voor de tip, ik zou het er haast voor over hebben om hem bij die "Piest" te gaan halen, als is het dan 5 kwartier rijden voor mij. Maar goed, in dat stadium ben ik nog net niet... Wat kosten ze daar trouwens? (Als je dit nog leest)

Helaas heb ik er ook nog niet op een andere manier eentje kunnen vinden, de frustratie loopt op inmiddels, want we beginnen het toch wel zat te worden thuis met ruziën om wie er achter de Internet Pc mag ;)...

Misschien toch maar binnenkort een UTP kaartje erbij kopen en zo lang met Internet Connection Sharing gaan werken...

zwaar irritant dat die wl500g deluxe bijna nergens(of nergens..) op voorraad zijn.. en hiermee doel ik op distributeurs van asus niet winkels..

Jethro
27-08-2005, 09:46
Niemand schijnt ook te weten waarom er niet aan te komen is, behalve dat er "vervoersproblemen" zijn. Nouja, daar heb je wat aan :confused:

bartgrefte
09-09-2005, 13:56
Bedankt voor je vlotte antwoord Bart (gokje?)... Alleen woon ik absoluut niet in de omgeving van Hengelo en/of Enschede. En aangezien ze niet aan versturen doen houdt het daar voor mij eventjes op... De Asus staat overigens niet bij hun op de website...

Bedankt voor het antwoord iig!!
Gokje was goed :p
Ik weet niet of je een hg computers bij jou in de buurt hebt, maar bij die in enschede zijn ze wel bereid deze router te bestellen, ook al staat ie niet bij hun op de site. Komt omdat ze deze niet verkopen, alleen op bestelling. Hetzelfde met soltek moederbordjes, eerst bestellen, dan verkopen ze em.

De router was trouwens na 3 daagjes of sow al binnen :D

swoopie
09-09-2005, 22:13
Hoi Bart, inmiddels heb ik van de tent (Euromaxi) waar ik een bestelling had staan een bericht dat hun leveranciers het produkt niet meer kunnen aanleveren... raar dat er zulke problemen zijn. Heb inmiddels HG Computers wel een mailtje gestuurd, ben inmiddels 'wanhopig' genoeg om 'even' op en neer te rijden (+/- uur rijden)... mits ze niet te duur zijn....

Ik heb echter wel m'n twijfels of het ze gaat lukken, het lijkt wel of Asus het ding uit de roulatie heeft gehaald... misschien heeft het wel iets te maken met de WL-700G die eraan schijnt te komen...

We blijven hopen!

bartgrefte
10-09-2005, 23:08
Hoi Bart, inmiddels heb ik van de tent (Euromaxi) waar ik een bestelling had staan een bericht dat hun leveranciers het produkt niet meer kunnen aanleveren... raar dat er zulke problemen zijn. Heb inmiddels HG Computers wel een mailtje gestuurd, ben inmiddels 'wanhopig' genoeg om 'even' op en neer te rijden (+/- uur rijden)... mits ze niet te duur zijn....

Ik heb echter wel m'n twijfels of het ze gaat lukken, het lijkt wel of Asus het ding uit de roulatie heeft gehaald... misschien heeft het wel iets te maken met de WL-700G die eraan schijnt te komen...

We blijven hopen!
de wl500g deluxe kost daar €90 eurootjes.
in ieder geval, succes!!!

Jerommmeke
11-09-2005, 01:28
Wel ik heb hem bij www.sallandautomatisering.nl gekocht en binnen 5 werkdagen had ik hem binnen. Koste mij in totaal 84 Euro. Ik heb de 500G en de 500G Deluxe. Volgens de website, die goed werkt, kan de 500g in 5 werkdagen geleverd worden en de deluxe versie in 10 dagen.

swoopie
12-09-2005, 21:49
Dank voor de tip! Ik heb ze gelijk een mailtje gestuurd om de leverbaarheid te bevestigen. Ik wacht nog eventjes met bestellen omdat ik liever niet weer de rompslomp van annuleren en vooruitbetaalde bedragen terugboeken in wil gaan. Is me al overkomen bij zowel PC Megastore en Euromaxi, complimenten voor hun service overigens... Ik laat de uitkomst hier uiteraard weten! Hopelijk kan ik dan eindelijk buiten mijn eigen topicje meedoen in het forum, waar mogelijk ;)

swoopie
13-09-2005, 15:47
En helaas, ook bij Salland is hij niet meer leverbaar. Er schijnt echter nog geen officiele mededeling van Asus aan de distributeurs gedaan te zijn omtrent de (niet-)leverbaarheid van de router... Of wij daar wat aan hebben weet ik niet ;)

seza
13-09-2005, 17:12
Mensen!
Op zoek naar iemand die is bereid te ruilen volgende:
1X Linksys WRT54G –3 mnd. Gebruikt.
+ 1X X-Micro WLAN 11g USB Adapter (x-micro.com) –3mnd. Gebrukit.
+ 1X ? euro +/-
voor :

1X ASUS WL500 deluxe

vie o vie

swoopie
12-10-2005, 08:31
Eindelijk is hij dan weer leverbaar. Ik heb mijn exemplaar besteld bij www.pcmegastore.nl voor ca 80,99 + 7,95 verzendkosten. Ik heb al bevestiging dat hij op voorraad is en dat ze hem gaan versturen zodra mijn betaling binnen is.

Ik heb ook een mail gestuurd naar www.4launch.nl. Daar heb ik per mail ook bevestiging gehad dat hij op voorraad is, daar is hij iets duurder.

Voor degenen die ook met smart zitten / zaten te wachten: Leef je uit! En bedankt voor degenen die in deze thread meegedacht hebben...

jotornado
20-10-2005, 14:25
Bij MYCOM in Almere hebben ze hem op voorraad.

Piet
20-10-2005, 17:19
http://www.obcs.nl/redir.cgi?page=index2.html&what=ice.cgi&by=ice.cgi?a_ssrp=1&d_word=Asus%20WL-500g

Ook hier dus nog voorraad. Ik heb er goede ervaring mee . Afgelopen vrijdag besteld en gisteren al door DHL bezorgd!:)