dracula
11-08-2005, 08:10
Hallo.
Ik heb sinds een x aantal maanden een asus wl-500g. Tot op heden bevalt deze mij goed.
Ik heb er constant gewoon goed mee kunnen werken (eerste configureren heeft enige moeite gekost, dat wel).
Ik heb thuis 1 desktop pc en een laptop.
Beide maken gebruiken van 802.11g wireless verbinding met de router.
Tot gisteren werkte dit alles vlekkeloos, echter spontaant tijdens het internetten viel de verbinding met de router weg (Dit was met de laptop, die nog geen 2 meter verwijderd was van de router op dat moment..
Sindsdien heb ik geen wireless verbinding meer kunnen krijgen met het ap.
Het hele AP komt niet meer voor in de lijst met netwerken.
Dit zelfde probleem heb ik ook met mijn desktop pc.
Ik heb meerdere malen geprobeerd om het ap te resetten, wat ook wel lukte, echter, nog steeds geen verbinding mogelijk.
Zekerheidshalve ook maar eens terug gegaan naar factory defaults en opnieuw begonnen met configureren.
Allemaal geen effect.
Met UTP kabel ertussen werkt alles, maar draadloos werkt het gewoonweg niet.
Ik heb firmware 1.9.2.7 CR6b.
Iemand nog suggesties, ik wet het namelijk gewoonweg niet meer...
Ik heb sinds een x aantal maanden een asus wl-500g. Tot op heden bevalt deze mij goed.
Ik heb er constant gewoon goed mee kunnen werken (eerste configureren heeft enige moeite gekost, dat wel).
Ik heb thuis 1 desktop pc en een laptop.
Beide maken gebruiken van 802.11g wireless verbinding met de router.
Tot gisteren werkte dit alles vlekkeloos, echter spontaant tijdens het internetten viel de verbinding met de router weg (Dit was met de laptop, die nog geen 2 meter verwijderd was van de router op dat moment..
Sindsdien heb ik geen wireless verbinding meer kunnen krijgen met het ap.
Het hele AP komt niet meer voor in de lijst met netwerken.
Dit zelfde probleem heb ik ook met mijn desktop pc.
Ik heb meerdere malen geprobeerd om het ap te resetten, wat ook wel lukte, echter, nog steeds geen verbinding mogelijk.
Zekerheidshalve ook maar eens terug gegaan naar factory defaults en opnieuw begonnen met configureren.
Allemaal geen effect.
Met UTP kabel ertussen werkt alles, maar draadloos werkt het gewoonweg niet.
Ik heb firmware 1.9.2.7 CR6b.
Iemand nog suggesties, ik wet het namelijk gewoonweg niet meer...