PDA

Bekijk de volledige versie : asus eee pad



ferry48
29-11-2011, 15:01
Ik heb een asus eee pad transformer en de vette vingerafdrukken op het scherm vind ik hinderlijk. Heeft iemand een schoonmaaktip ?

wpte
29-11-2011, 15:24
Ik heb een asus eee pad transformer en de vette vingerafdrukken op het scherm vind ik hinderlijk. Heeft iemand een schoonmaaktip ?

touchscreen gloves to the rescue? http://www.bestel.nl/electronics/iphone-ipod-accessoires/touchscreen-gloves-p-1943.html
Ze zijn makkelijk te vinden op het internet, maar je zult wel warme handen krijgen denk ik:D

Als je het af en toe echt schoon wilt maken kun je gewoon glas reiniger gebruiken ZONDER AMMONIA.
Gewoon op een keuken papiertje spuiten (beetje) en poetsen maar:D
Wel opletten dat het niet te vochtig is.

Anders dan dat... tja: touchscreens worden aangeraakt, en dus vies;)

feelfree
01-12-2011, 11:51
Hi Ferry,
ik heb pas geleden ook een eee pad aangeschaft en er gelijk een
schoonmaakdoekje en een Screen Cleaner spray voor lcd en plasma bij
gekocht. kosten ongeveer € 10,00.
Kan je dus ook gebruiken voor TV en je PC.
Groetjes,
Albert (feel free)

Antiloop
06-12-2011, 00:16
er schijnen ook van die kleefvelletjes te zijn die dit zouden moeten verminderen, voor de iPad zijn ze er in ieder geval wellicht ook voor de transformer

ferry48
31-12-2011, 14:43
Hallo, als ik op mijn eeepad transformer naar uitzending gemist ga, krijg ik vaak de melding dat ik hierbij silverlight of windows media player nodig heb. Als ik dat via de browser installeer kan de exe file niet geopend worden dus kan ik genoemdeprogs niet installeren. Hoe los ik dit op ??
Ferry

ferry48
31-12-2011, 14:45
Hallo, als ik op mijn eeepad transformer naar uitzending gemist ga, krijg ik vaak de melding dat ik hierbij silverlight of windows media player nodig heb. Als ik dat via de browser installeer kan de exe file niet geopend worden dus kan ik genoemdeprogs niet installeren. Hoe los ik dit op ??
Ferry

wpte
31-12-2011, 15:32
Hallo, als ik op mijn eeepad transformer naar uitzending gemist ga, krijg ik vaak de melding dat ik hierbij silverlight of windows media player nodig heb. Als ik dat via de browser installeer kan de exe file niet geopend worden dus kan ik genoemdeprogs niet installeren. Hoe los ik dit op ??
Ferry

oké sorry dat ik het zeg maar: GOH!
het is een android apparaat (linux) op een arm cpu en geen windows pc met een x86 cpu.

Gelukkig is er nog wel zoiets als de Uitzending Gemist app op de android market: https://market.android.com/details?id=nl.uitzendinggemist ;)

feelfree
01-04-2012, 10:46
Ik heb een Eee Pad Slider SL101 en wil foto's van mijn toestel
op de tablet overzetten......maar dit lukt mij niet.
Van alles geprobeert zelfs In Galery komt niets.

Kan iemand mij helpen? Moet ik mischien eerst nog een
app o.i.d. downloaden?

Groeten,
Feel free