PDA

Bekijk de volledige versie : Harddisc USB 2.0 op WL-500G ?



carl
05-07-2005, 23:07
Ik wil graag een HD gaan aansluiten op de WL-500G, nu zag ik dat mycom een leuke HD (250 Gig) in de aanbieding heeft, met cardreader en ook een usb-hub erin. (USB 2.0)

Gaat dit werken met de WL-500G (USB 1.1) ?

Vervolgvraag: als de HD aan te sluiten is op de WL-500G, kan ik dan op de hub van de HD ook mijn webcam nog aansluiten en dit werkend krijgen op de WL-500G.. Dat zou helemaal fantastisch zijn... :D

Uitkijkend naar jullie reactie !

Antiloop
06-07-2005, 08:50
mogelijk werkt het.. of het allemaal goed werkt is een andere vraag mbt tot je cardreader

de usb hub / harddisk zal geen probleem zijn denk ik zo

de case is overigens dezelfde als welke bij Aragorn verkocht wordt ook in de aanbieding geloof ik

zofman
06-07-2005, 19:22
De harddisk gaat prima werken, de cardreader weet ik niet
De USB 2.0 snelheid haal je natuurlijk niet

carl
06-07-2005, 20:51
ok bedankt voor de antwoorden, het gaat dus wel werken alleen trager. Daar valt mee te leven. Ik neem aan dat ik gewoon een video via de HD goed kan bekijken ? of is dit via USB 1.1 niet te doen ?

wireless
07-07-2005, 16:36
ok bedankt voor de antwoorden, het gaat dus wel werken alleen trager. Daar valt mee te leven. Ik neem aan dat ik gewoon een video via de HD goed kan bekijken ? of is dit via USB 1.1 niet te doen ?
DVD-kwaliteit video gaat je in ieder geval niet lukken ;)

ik weet niet uit mijn hoofd wat de transferrate is die ik haal via samba/ftp

SeverusSnape
06-08-2005, 21:43
DVD-kwaliteit video gaat je in ieder geval niet lukken ;)

ik weet niet uit mijn hoofd wat de transferrate is die ik haal via samba/ftp

1,1MB/sec haal ik met samba met gemak, gemiddeld zit ik echter rond de 700 - 800 KB/sec, snel genoeg om toch een dvd te kunnen kijken via het netwerk?