Bekijk de volledige versie : Harddisc USB 2.0 op WL-500G ?
Ik wil graag een HD gaan aansluiten op de WL-500G, nu zag ik dat mycom een leuke HD (250 Gig) in de aanbieding heeft, met cardreader en ook een usb-hub erin. (USB 2.0)
Gaat dit werken met de WL-500G (USB 1.1) ?
Vervolgvraag: als de HD aan te sluiten is op de WL-500G, kan ik dan op de hub van de HD ook mijn webcam nog aansluiten en dit werkend krijgen op de WL-500G.. Dat zou helemaal fantastisch zijn... :D
Uitkijkend naar jullie reactie !
Antiloop
06-07-2005, 09:50
mogelijk werkt het.. of het allemaal goed werkt is een andere vraag mbt tot je cardreader
de usb hub / harddisk zal geen probleem zijn denk ik zo
de case is overigens dezelfde als welke bij Aragorn verkocht wordt ook in de aanbieding geloof ik
De harddisk gaat prima werken, de cardreader weet ik niet
De USB 2.0 snelheid haal je natuurlijk niet
ok bedankt voor de antwoorden, het gaat dus wel werken alleen trager. Daar valt mee te leven. Ik neem aan dat ik gewoon een video via de HD goed kan bekijken ? of is dit via USB 1.1 niet te doen ?
wireless
07-07-2005, 17:36
ok bedankt voor de antwoorden, het gaat dus wel werken alleen trager. Daar valt mee te leven. Ik neem aan dat ik gewoon een video via de HD goed kan bekijken ? of is dit via USB 1.1 niet te doen ?
DVD-kwaliteit video gaat je in ieder geval niet lukken ;)
ik weet niet uit mijn hoofd wat de transferrate is die ik haal via samba/ftp
SeverusSnape
06-08-2005, 22:43
DVD-kwaliteit video gaat je in ieder geval niet lukken ;)
ik weet niet uit mijn hoofd wat de transferrate is die ik haal via samba/ftp
1,1MB/sec haal ik met samba met gemak, gemiddeld zit ik echter rond de 700 - 800 KB/sec, snel genoeg om toch een dvd te kunnen kijken via het netwerk?