PDA

Bekijk de volledige versie : AMDCoolnQuiet_Utility_V21801_XPVistaWin7??



Emperior
12-10-2011, 13:56
Hallo allemaal

Ik heb een vraag.Ik heb een moederbord van Asus P5Q en draai op een Quad prossesor,de Intel Q9400 .Verder wordt deze op haar beurt weer gekoeld door een Zallman CNPS 9900LED cooler.
Echter is het nu zo,dat ik een melding krijg om de AMDCoolnQuiet_Utility_V21801_XPVistaWin7 te installeren,terwijl ik helemaal geen AMD processor heb.Wat moet ik hiermee aan?

Grtz Emperior

wpte
12-10-2011, 14:28
En wat geeft die waarschuwing dan?
lijkt me sterk dat windows update daar mee aan komt zetten:p

In ieder geval, het lijkt me onzin om amd zooi te installeren op een intel pctje:p
Of heb je toevallig wel een AMD video kaart?

Emperior
12-10-2011, 14:35
Thnx voor de supersnelle reactie:D

Ik kreeg de melding via het onderhoudscentrum van mijn pc.Echter....een echte waarschuwing was het niet.Kom er alleen met mijn volle verstand niet bij dat het deze melding gaf.
En als videokaart draai ik de nvidia GeForce GF9500GT en heb geen idee van of hier een AMD processor in zit.

Grtz Emperior

wpte
12-10-2011, 15:06
En als videokaart draai ik de nvidia GeForce GF9500GT en heb geen idee van of hier een AMD processor in zit.

Eh... zoals je al zegt een nvidia gpu (http://nl.wikipedia.org/wiki/GPU)
Een cpu rekent alle andere dingen uit;)

Vroeger had je ATI gpu's, maar dat is overgenomen door AMD :)

Maar goed, lijkt me sterk dat je dan zo'n programma nodig hebt;)
Een moederbord heeft sowieso standaard al een koelingsbesturing zodat de componenten niet te warm worden :)

Emperior
12-10-2011, 15:16
Hartstikke bedankt voor je antwoord.Het lijkt mij nu wel heel duidelijk dat ik deze niet uitgevoerde update in de kliko kan deponeren.

Grtz Emperior