PDA

Bekijk de volledige versie : Asus M4A88T-M/USB3.0

night39
04-08-2011, 19:17
Hey allemaal ik heb een vraagje

ik heb deze moederbord gekocht vandaag en ik heb 2 pci express sloten erop zitten ik heb nu in de bovenste mijn videokaart 1 gig geforce gt 440 pci express
ik heb een geluidskaart van pci express in de 2e gedaan is een dure geluidskaartje alleen mijn windows herkent hem totaal niet ook al gebruik ik de originele cd erbij ik heb alle moederbord drivers geinstallleerd maar hij verdomd het om hem te herkennen

gebruik windows 7 64 bits op een quad core phenom 2 met 8 gig geheugen dus ja zal wel leuk zijn als mn dure geluidskaart ook gewoon behoort te werken of misschien ben iik wel iets vergeten???

Weet iemand misschien iets??

Bijvoorbaat bedankt

night

wpte
04-08-2011, 22:40
http://www.asus.com/Motherboards/AMD_AM3/M4A88TM/websites/Global/products/B9WLe5U9mVxNwNvL/YCmM7k2kzy3dSKe5_500.jpg
Het meest rechtse 1x pci-e slot zou als het goed is het meest geschikt moeten zijn voor pci-e geluidskaarten.

Het meest linkse slot is een normaal PCI slot zoals je (waarschijnlijk) weet.
Om een geluidskaart recht onder de heat sink van een videokaart te monteren word meestal afgeraden:)

Sowieso kun je ook proberen de nieuwste drivers van de geluidskaart fabrikant te downloaden, wellicht dat die het probleem oplossen.
Zelf gebruik ik de meegeleverde CD's zelden voor hardware installatie.