PDA

Bekijk de volledige versie : Rapidshare na sofcie Oleg



Mateluta
13-02-2010, 16:57
Witam, mam routerek WL500GP V2, soft Oleg...Chciałbym ściągać pliki z rapidshare (konto premium) i nie mam zielonego pojęcia co i jak...Czy mógłbym mi ktoś wyjaśnić KROK PO KROKU? jestem zielony w tych tematach...próbowałem zainstalować ADOSA jak w poście poniżej, ale nawet nie mogę ruszyć...musiałbym chyba najpierw przygotować dysk pod usb? Z góry dziękuję

cichy
14-02-2010, 16:56
Hmm mniemam że masz już zainstalowanego Olega i spartycjonowany dysk :) Jeśli tak to logujesz się przez ssh (putty/kitty) na router i sprawdzasz czy masz zainstalowane pakiety wget-ssl i screen (ipkg list_installed). Jeśli nie masz to instalujesz te paczki, jak już się zainstalują to dajesz:

flashfs save && flashfs commit && flashfs enable && reboot Po restarcie wchodzisz ponownie na router i tworzysz folder na dysku np rapidshare.
mkdir /tmp/harddisk/rapidshare Następnie dajesz
touch /tmp/harddisk/rapidshare/linki.txt co utworzy ci plik o nazwie linki w którym będą znajdowały się linki do pobrania z rapidshare. Aby uruchomić 'właściwe' pobieranie przechodzisz do folderu który utworzyłeś (/tmp/harddisk/rapidshare) i dajesz komendę

screen -dmS rs wget --auth-no-challenge --user=xxxxxxx --password=yyyyyyyy -i linki.txt
Gdzie xxxxxxx to twój login numeryczny (np. 1234568) a yyyyyyyy to twoje hasło do konta premium. Aby sprawdzić czy wszystko działa poprawnie i przywrócić sesję screen o nazwie 'rs' wydajesz komendę

screen -r rs

Mateluta
14-02-2010, 17:51
Hmm mniemam że masz już zainstalowanego Olega i spartycjonowany dysk :) Jeśli tak to logujesz się przez ssh (putty/kitty) na router i sprawdzasz czy masz zainstalowane pakiety wget-ssl i screen (ipkg list_installed). Jeśli nie masz to instalujesz te paczki, jak już się zainstalują to dajesz:

flashfs save && flashfs commit && flashfs enable && reboot Po restarcie wchodzisz ponownie na router i tworzysz folder na dysku np rapidshare.