Log in

Bekijk de volledige versie : Firmware vragen over mijn WL500Gp V2 Premium

Kaantjee
17-08-2008, 22:56
Heeyss,,
Ik had deze vraag ook gevraagd in de WL500GP supforum, maar ik zie nu pas (ja ik weet:p) deze subforum in het nederlands dus vraag ik het meteen hier :)

Ik zoek een homebrew firmware die ondersteuning bied van een Webcam..
De V1 doet dit wel en de V2 niet, raar:confused:
Tevens moet hij ook ondersteuning bieden voor mijn 500GB Extern HDD van Toshiba..

En ik wil de Optie Download Manager niet kwijt..

Is er een firmware die aan mijn wensen voldoet..?:o

Thanks alvast!!:)

Groetjes,
Kaantjee:cool:

Antiloop
18-08-2008, 00:50
een custom firmware waar de download manager in zit, is er niet

ik dacht alleen dat de WL500gP V2 geen download manager ondersteunde? (bittorent, ftp, http of is dit een andere variant?)

raas
18-08-2008, 07:18
met custom firmware zijn er wel extra 'packages' beschikbaar waarmee dergelijke functionaliteit gesimuleerd kan worden ..

als je de oleg firmware zou draaien heb je bv. Transmission om Torrents te downloaden en ADOS om de download manager te simuleren.

Kaantjee
19-08-2008, 21:02
met custom firmware zijn er wel extra 'packages' beschikbaar waarmee dergelijke functionaliteit gesimuleerd kan worden ..

als je de oleg firmware zou draaien heb je bv. Transmission om Torrents te downloaden en ADOS om de download manager te simuleren.

So, en heb ik dan ook meteen een ondersteuning voor webcam..??:(

Antiloop
20-08-2008, 00:15
met de firmware van Oleg wel, mits je camera ondersteund is..

wpte
21-08-2008, 20:54
So, en heb ik dan ook meteen een ondersteuning voor webcam..??:(

ik moet wel weer benadrukken:
bewegings detectie is vrijwel niet te behalen met de router, het kan misschien werken met philips webcams... maar er ik heb er een hele tijd op zitten werken en heb nog steeds nix:p
gewoon kijken via de webcam is echter wel goed mogelijk;)