xequi
06-08-2008, 12:49
Hallo mensen,
Ik heb dus een Asus WL-520G Router en een Speedtouch USB ADSL Modem 330.
Het probleem is dus, ik kan niet op de http://192.168.1.1 pagina komen omdat ik niet op de router kan connecten.
De speedtouch adsl modem heeft 2 kabels voor het gebruik van de internet, en het maakt gebruik van een splitter.
LINE aansluiting >> blijft in de splitter ( of moet die rechtstreeks naar de telefoon ? )
DSL Aansluiting >> gaat in de WAN poort van de router als het goed is
Dan is er nog een poort die van de splitter naar de telefoon gaat ( als de 2 LINE en DSL in de splitter zit )
en vanuit de moden zelf zit een usb kabel die naar de pc gaat ( zodat ik op de pc zelf kan internetten )
Dat te hebben gedaan ben ik dus op de andere pc gegaan waarmee ik draadloos kan internetten, ik zoek dus naar "default" en had het gevonden, wil ik connecten, waar nu het probleem komt dat het niet lukt.
er staat een uitroepteken bij de verbinding "default".
Iemand die hier meer over weet ?
PS: maak gebruik van een Belkin Wireless G Plus Desktop Card - Model F5D7001
Beetje chaotisch uitgelegd maar goed, Ieder hulp is welkom!
Ik heb dus een Asus WL-520G Router en een Speedtouch USB ADSL Modem 330.
Het probleem is dus, ik kan niet op de http://192.168.1.1 pagina komen omdat ik niet op de router kan connecten.
De speedtouch adsl modem heeft 2 kabels voor het gebruik van de internet, en het maakt gebruik van een splitter.
LINE aansluiting >> blijft in de splitter ( of moet die rechtstreeks naar de telefoon ? )
DSL Aansluiting >> gaat in de WAN poort van de router als het goed is
Dan is er nog een poort die van de splitter naar de telefoon gaat ( als de 2 LINE en DSL in de splitter zit )
en vanuit de moden zelf zit een usb kabel die naar de pc gaat ( zodat ik op de pc zelf kan internetten )
Dat te hebben gedaan ben ik dus op de andere pc gegaan waarmee ik draadloos kan internetten, ik zoek dus naar "default" en had het gevonden, wil ik connecten, waar nu het probleem komt dat het niet lukt.
er staat een uitroepteken bij de verbinding "default".
Iemand die hier meer over weet ?
PS: maak gebruik van een Belkin Wireless G Plus Desktop Card - Model F5D7001
Beetje chaotisch uitgelegd maar goed, Ieder hulp is welkom!