Log in

Bekijk de volledige versie : Ondesteunt Oleg draft N voor wl500w?

07-05-2008, 13:10
Ik heb al een tijdje zitten zoeken in alle forums alleen wordt het mij niet echt duidelijk of de nieuwste Oleg firmware draft n ondersteunt.
Ik heb een Acer 5920 laptop met een Intel 4965AGN netwerk kaart er in.
Ik krijg met zowel onder Vista als onder XP het niet voor elkaar de laptop te connecten met de Acces Point.
Op de AP heb ik zowel firmware 1.9.2.7-8; 1.9.2.7-9 als 1.9.2.7-10 gehad.
Heeft hier iemand daarmee ervaring? En is het gelukt?

m.vr.gr. Jan

20-05-2008, 20:57
Na wat gezoek in de russische deel van dit forum settings gevonden waardoor ik nu :) contact heb op 130 Mbps.
Klopt wel omdat mijn netwerkkaart in de laptop maar 2 antennes heeft.

De volgende settings werkte voor mij:

wpte
20-05-2008, 21:14
zijn gewoon standaart instellingen...
deed hij het niet op 40Mhz trouwens?:rolleyes:

23-05-2008, 08:34
Als jij aangeeft dat dit de standaard settings zijn denk ik dat ik altijd problemen had omdat ik niet de hele update proces goed heb uitgevoerd.
Ik heb dus altijd via de web interface de Oleg firmware geupload.
Hierna, ook vanuit de web interface, 'set factory settings' uitgevoerd.
De laatste keer dat ik die upload heb uitgevoerd heb ik ook mbv de reset button de factory settings terug laten zetten
Hierna werkte mijn draft n connectie ook. Dit laatste viel dus ook samen met die settings aanpassingen zoals ik die hiervoor heb laten zien.
Eerlijk gezegt ging ik er vanuit dat de settings verantwoordlijk waren voor het succes met de draft n connectie dus ik heb de 40Mhz nog niet geprobeerd.
Ik meld nog wel of dit werkt of niet.

wpte
23-05-2008, 10:04
die 40mhz is sneller dan de 20 als je minder clients hebt.
bijv: 3 pc's op 40mhz is super snel
maar 50pc's op 40mhz gaat niet echt lukken, als je hem dan op 20mhz zet krijg je weer een redelijk normale snelheid:)